Vakantiepark Ferienpark Orsingen

• Activiteiten6,9
  • Onderkomen7,0

13 tips over Vakantiepark Ferienpark Orsingen

Diana, 10-8-2015
Naast de camping zit een supermarkt, heel handig.
Bernd, 27-9-2014

als je een plek voor het uit kiezen hebt , zoek dan de hoogste plaatsen uit

op de plekken 71 t/m 78 en 88 t/m 94 houd je droge voeten . dit zijn tevens de wat grotere plaatsen .

f_delissen_atep, 5-8-2014

Mooi zwembad met glijbaan; animatie (Campingkids) was beetje aan karige kant maar komt misschien omdat in Duitsland nog geen zomervakantie was?; restaurant prima; minigolf moet écht opgeknapt worden!

overige tips: AC-supermarkt in Stockach; heel mooi dagstrand aan de Bodensee in Sipplingen; Pfänderbahn Bregenz; Rheinfall Schaffhausen; Marienschlucht; Restaurant Meisterklause in Hegne (schnitzels); rodelbahn Gutach (op terugreis naar Nederland)

Marjolijn Haan- van kooten, 23-7-2014
Voor korte periode periode prima. Zeer nette sanitaire voorzieningen. Prima zwembad. Vraag naar grote plaatsjes als je die nodig hebt.
mariken wijen, 12-8-2013

tip: Er is echt practisch geen schaduw op deze camping,reserveer een plaatsje tegen de bosrand aan zodat je daar 'smorgens wat schaduw van hebt en er smiddags naar kunt uitwijken

tip2: de grond zit vol stenen, iedereen sloeg er zijn hele haringenvoorraad op stuk. Neem dus hele harde (rots)spijkerharingen mee. Deze zijn ook in Stokach te krijgen bij de camperzaak.

R.kazemier, 3-2-2013
neem muggenspray mee s,avonds als het donker is worden ze actief.

R.kazemier, 3-2-2013
neem muggenspray mee want tuussen 20:30 en 21:30 wordt het donker en komn er allemaal muggen!
N. Van Leijenhorst, 13-8-2012
,s Avonds gaat zon onder/ achter om circa 8 uur en dan koelt het snel af!
Rene Coensr, 5-8-2012
Neem een radio mee, want in de waikiki huisjes van vacansoleil zit geen tv :)
Opdam, 4-6-2012
mooie fietstochten te maken