Vakantiepark Ferienpark Orsingen

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen7,1

58 reviews over Vakantiepark Ferienpark Orsingen in het Nederlands

Met jonge kinderen

Geweldig zeker nog een keer!

Smits
22-8-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Geweldige camping en zeer mooie omgeving! Leuke animatie door Dennis gegeven.

Vooraf aan onze vakantie hier de reviews vanaf 2017 en eerder gelezen die waren niet allemaal positief, gelukkig hebben wij een geweldige vakantie (in een stacaravan) met de kinderen gehad op deze camping. Er is inderdaad weinig schaduw maar dat is geen reden om niet te gaan. Voor oudere kinderen vanaf 11 jaar is er misschien minder te beleven op de camping, het is maar net wat je zoekt.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Leuk voor een weekje

Rita Tongeren
17-8-2018
  • Onderkomen7

Nette camping, Sanitair schoon maar te weinig douches en wc's.

Minpuntje: honden zijn toegestaan op de camping maar vervolgens mag de hond nergens naar toe. Niet op terras of dichtbij de speeltuin. (Uiteraard hoeft de hond niet overal mee naar toe maar op deze camping is het wel heel extreem).

Medewerkers receptie kunnen hun werk misschien wat vriendelijker doen.

Nederlands personeel ! Top gozers!

De heer Van der dam
27-7-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen7

Aangekomen met onze sta caravan en het beviel gelijk goed. Receptie mocht wat vrienderlijker kijken maar verder werden we prima geholpen. Kids direct door naar de animatie. Dennis en Tom deden uitstekend hun best om de kinderen te vermaken. Top jongens . Goed programma en genoeg enthousiasme. Het restaurant is top! De nederlandse jongen Damian was super behulpzaam en kon hele goed aperor maken! Zijn vriendin laura en de jonge Grace waren ook goed in hun werk. Ook een groot compliment naar Maik. Hij deed zijn werk keurig en wat niet iedereen ziet is dat die heel veel voor de camping doet.

Kortom een goede vakantie gehad. Enige nadeel dat er weinig schaduw op de camping is. Zwdmbad en al is uitsgekend. Tip ga naar de bodemsee!

Top vakantie

Koen Brouwer
23-7-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Camping is klein en overzichtelijk. Zwembad is voorzien van een leuke glijbaan en ruime ligweide met speelmogelijkheden. Uitstekend voor kinderen. Groot compliment voor het animatieteam Tom en Dennis. Leuk afwisselend programma. Van minidisco tot de fameuze schnitzeljagt en van mini voetbal tot waterbasketbal. Het werd leuk en spontaan gebracht door de heren. Of er nu twee of twintig kinderen deelnamen. Op vrijdag live muziek op de camping. En zeg nou zelf; er gaat niks boven een foute Duitse Schlager artiest.

Enig kritisch puntje is de bediening op het terras, die mag iets professioneler en schiet er bij geringe drukte nog wel eens bij in (bv bij de live muziek avonden). Het eten was overigens prima.

Al met al een uitstekend verblijf op deze camping gehad.

Ps: de tegenover gelegen supermarkt is tijdens ons verblijf dichtgegaan helaad.

Super vakantie.

Renate
19-7-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Super fijne camping, goed verzorgd alles. Sanitair was heel schoon en modern. Op de camping zelf alleen echt te weinig schaduw, maar jong camping kleine bomen. Ik zou veel grotere bomen aanschaffen.

Kinderanimatie was ook super leuk. Dennis en Tom deden het super leuk. Ze spraken Nederlands, Engels en Duits.

Grazy games waren volgens puck toch wel het leukst en waterpolo.

Kortom... Top vakantie

Gewoon heen gaan, is de moeite waard!

Dhr. Hofstee
8-7-2018
  • Onderkomen9

Grote plaatsen voor de caravan, keurige wegen, zeer mooie en bijzonder schone sanitair. In het voorseizoen, met Acsi kaart erg voordelig en het is eigenlijk allemaal prima deze camping. Ook voor tenten erg leuke plekken, Teletubbie huisjes zijn er ook (ja echt waar). Dus absoluut een aanrader deze camping, op 20 min fietsen van de Bodensee. Er is een zwembad met glijbaan en een prima restaurant. Hier wel het enige minpuntje, de bediening hier is niet echt geweldig, we moesten om iets te drinken te krijgen 28 x om de aandacht van de serveerster vragen en toen een andere serveerster in de buurt kwam hebben we haar maar gevraagd. Maar het eten, oh wat lekker!

Prima camping, mooie stacaravan!

Be
5-7-2018
  • Onderkomen8

Een weekje vakantie gevierd in een Tahiti stacaravan touroperator. Die was schoon, groot genoeg, alles aanwezig. Een hor ging niet goed dicht, nog dezelfde ochtend kwam iemand dat oplossen. Goede uitvalsbasis voor alles wat er rondom de Bodensee te zien is. Fijn zwembad om heerlijk af te koelen, bij mooi weer tot zeker 20.00 u open. Aantal keer gegeten in het restaurant (terras), prima eten en vriendelijke bediening. Supermarkt om de hoek.

Fijn verblijf gehad, leuke speeltuinen!

Abels
13-6-2018
  • Onderkomen7

Fijn verblijf van 2 nachten gehad in een Tahiti stacaravan! Allereerst complimenten aan touroperator! Ik had verkeerd geboekt en de mevrouw aan de telefoon heeft mij geholpen het (geheel kostenpost!) om te boeken.

Prima caravan, schoon, slechte bedden en slechte bank, verder alles minimaal aanwezig, maar prima. Hele leuke camping voor een paar nachtjes! Onze kinderen van 2 en 4 jaar hebben zich geweldig vermaakt in de leuke speeltuinen. Zwembaden zagen er ook leuk uit, maar het was te koud om buiten te zwemmen. Ik denk daardoor ook gesloten. Verder geen entertainment, maar dat hadden we ook niet verwacht in juni. Je kan vanaf de camping de prachtige natuur zien van Duitsland, o.a. de beboste bergen. Supermarkt naast de camping, ideaal, maar wel duur. En natuurlijk vlakbij de Bodensee, prachtig!

Nooit meer

Daniel
13-9-2017
  • Onderkomen1

Wij hadden een Waikiki huisje voor 2 weken.

In dat huisje troffen wij een hoop achterstallig onderhoud aan zoals kromme vloeren en daardoor aanlopende binnendeuren. Het knopje van het wc slot wat er steeds af en of uit viel. Een CV ketel die te licht was voor de vraag van warm water. Op z'n heetst was het water lauw.

Vervolgens weinig ruimte in de slaapkamers om ook maar een beetje te kunnen lopen. De matrassen VEEL te hard. Ook de buren aan beide zijden sliepen hierdoor erg slecht. Wij zijn uitgeput door het slechte slapen (zelfs mijn dochters van 6 en 12 klaagden over pijn in rug en nek na het slapen.) 2 dagen eerder weg gegaan.

Restaurant is netjes en eten is lekker. Maar let op pinnen kan alleen boven € 50,-

De producten uit de snackcorner zijn in het restaurant niet te bestellen en moet je dus zelf apart halen als je daar op het terras zit te drinken. Ook daar pin alleen boven € 50,-

Het zwembad is een redelijke temperatuur. Alleen wel even opletten bij de trap bij de glijbaan en bij de bakken van de 2 buitendouches. Kan erg glad zijn door algen aangroei op de stenen.

Als je er met de caravan of tent heen gaat schijnt de camping redelijk te zijn. De voorzieningen daarvoor zijn wat ik heb gehoord goed.

Enige positieve wat wij ons te binnen kunnen brengen, is de omgeving van de Bodensee. Er zijn diverse leuke en mooie dingen in de buurt.

heerlijk genoten

John
9-8-2017
  • Onderkomen7

Mooie camping met leuk zwembad voor de kinderen. Leuke speeltuin zowel achter op de camping als bij het zwembad. Campingplaatsen zijn verschillend qua afmeting. Wij stonden in de buurt van zwembad en deze waren prima qua grote. Wel weinig schaduw op de plaatsen zelf. Sanitair is goed onderhouden en ziet er altijd goed uit. Supermarkt op 100mtr. van de camping ideaal, zeker voor broodjes morgens. Bij het restaurant kun je lekker eten, en prijs/kwaliteit is prima. Service in restaurant vonden wij super.

Leuke uitstapjes die wij gedaan hebben zijn:

Affenberg in Salem ( apenberg),

Wild- und Freizeitpark in Allensbach,

Watervallen van Schaffhausen ( Zwitserland),

Sea-life in Konstanz.

En leuke plaatsen in de buurt (aan de bodensee) die we bezocht hebben zijn

Bodman-Ludwigshafen 15min. rijden, vrij klein

Sipplingen 20min. rijden (honden op strand toegelaten),

Radolfzell 20min. rijden,

Moos (dag strandje) 20min. rijden,

Bregenz ( Gondel) 1,5uur rijden (Oostenrijk),

Überlingen 25min. rijden. Überlingen ontzettend gezellig plaatsje met leuke winkels en heerlijk ijs te krijgen met uitzicht op de Bodensee. In Überlingen ligt ook een binnenzwembad als het weer een keer minder mooi is.

Min punten van de camping vonden we de animatie, deze was zeer slecht en de kinderen moesten het zich maar zelf een beetje uit zoeken. Onze kinderen gingen niet al te veel hier naar toe, maar wel hier bij de receptie iets over gezegd, dit werd meteen opgelost.

Midgetgolf banen mogen wel eens opgeknapt worden, stukken uit de banen e.d. .

En onderhoud bij jeu de boules baan, veel onkruid.

Voor de rest geen opmerkingen.

Wij hebben hier een super vakantie gehad en zeker bij goed weer van het zwembad genoten. Met "kleine" ( t/m 10 jaar) kinderen is dit zeker een leuke camping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienpark Orsingen in Nenzingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienpark Orsingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.