Vakantiepark Ferienpark Orsingen

7,3

• Activiteiten6,7
  • Onderkomen6,7

51 reviews over Vakantiepark Ferienpark Orsingen in het Nederlands

Fijn verblijf gehad, leuke speeltuinen!

Abels
13-6-2018
  • Onderkomen7

Fijn verblijf van 2 nachten gehad in een Tahiti stacaravan! Allereerst complimenten aan touroperator! Ik had verkeerd geboekt en de mevrouw aan de telefoon heeft mij geholpen het (geheel kostenpost!) om te boeken.

Prima caravan, schoon, slechte bedden en slechte bank, verder alles minimaal aanwezig, maar prima. Hele leuke camping voor een paar nachtjes! Onze kinderen van 2 en 4 jaar hebben zich geweldig vermaakt in de leuke speeltuinen. Zwembaden zagen er ook leuk uit, maar het was te koud om buiten te zwemmen. Ik denk daardoor ook gesloten. Verder geen entertainment, maar dat hadden we ook niet verwacht in juni. Je kan vanaf de camping de prachtige natuur zien van Duitsland, o.a. de beboste bergen. Supermarkt naast de camping, ideaal, maar wel duur. En natuurlijk vlakbij de Bodensee, prachtig!

Nooit meer

Daniel
13-9-2017
  • Onderkomen1

Wij hadden een Waikiki huisje voor 2 weken.

In dat huisje troffen wij een hoop achterstallig onderhoud aan zoals kromme vloeren en daardoor aanlopende binnendeuren. Het knopje van het wc slot wat er steeds af en of uit viel. Een CV ketel die te licht was voor de vraag van warm water. Op z'n heetst was het water lauw.

Vervolgens weinig ruimte in de slaapkamers om ook maar een beetje te kunnen lopen. De matrassen VEEL te hard. Ook de buren aan beide zijden sliepen hierdoor erg slecht. Wij zijn uitgeput door het slechte slapen (zelfs mijn dochters van 6 en 12 klaagden over pijn in rug en nek na het slapen.) 2 dagen eerder weg gegaan.

Restaurant is netjes en eten is lekker. Maar let op pinnen kan alleen boven € 50,-

De producten uit de snackcorner zijn in het restaurant niet te bestellen en moet je dus zelf apart halen als je daar op het terras zit te drinken. Ook daar pin alleen boven € 50,-

Het zwembad is een redelijke temperatuur. Alleen wel even opletten bij de trap bij de glijbaan en bij de bakken van de 2 buitendouches. Kan erg glad zijn door algen aangroei op de stenen.

Als je er met de caravan of tent heen gaat schijnt de camping redelijk te zijn. De voorzieningen daarvoor zijn wat ik heb gehoord goed.

Enige positieve wat wij ons te binnen kunnen brengen, is de omgeving van de Bodensee. Er zijn diverse leuke en mooie dingen in de buurt.

heerlijk genoten

John
9-8-2017
  • Onderkomen7

Mooie camping met leuk zwembad voor de kinderen. Leuke speeltuin zowel achter op de camping als bij het zwembad. Campingplaatsen zijn verschillend qua afmeting. Wij stonden in de buurt van zwembad en deze waren prima qua grote. Wel weinig schaduw op de plaatsen zelf. Sanitair is goed onderhouden en ziet er altijd goed uit. Supermarkt op 100mtr. van de camping ideaal, zeker voor broodjes morgens. Bij het restaurant kun je lekker eten, en prijs/kwaliteit is prima. Service in restaurant vonden wij super.

Leuke uitstapjes die wij gedaan hebben zijn:

Affenberg in Salem ( apenberg),

Wild- und Freizeitpark in Allensbach,

Watervallen van Schaffhausen ( Zwitserland),

Sea-life in Konstanz.

En leuke plaatsen in de buurt (aan de bodensee) die we bezocht hebben zijn

Bodman-Ludwigshafen 15min. rijden, vrij klein

Sipplingen 20min. rijden (honden op strand toegelaten),

Radolfzell 20min. rijden,

Moos (dag strandje) 20min. rijden,

Bregenz ( Gondel) 1,5uur rijden (Oostenrijk),

Überlingen 25min. rijden. Überlingen ontzettend gezellig plaatsje met leuke winkels en heerlijk ijs te krijgen met uitzicht op de Bodensee. In Überlingen ligt ook een binnenzwembad als het weer een keer minder mooi is.

Min punten van de camping vonden we de animatie, deze was zeer slecht en de kinderen moesten het zich maar zelf een beetje uit zoeken. Onze kinderen gingen niet al te veel hier naar toe, maar wel hier bij de receptie iets over gezegd, dit werd meteen opgelost.

Midgetgolf banen mogen wel eens opgeknapt worden, stukken uit de banen e.d. .

En onderhoud bij jeu de boules baan, veel onkruid.

Voor de rest geen opmerkingen.

Wij hebben hier een super vakantie gehad en zeker bij goed weer van het zwembad genoten. Met "kleine" ( t/m 10 jaar) kinderen is dit zeker een leuke camping.

Mooi park

Draaisma
10-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen7

Mooi zwembad lekker eten gezellige mensen

Oude reviews (archief)

• Onderkomen3

Camping ligt op korte afstand van de Bodensee. Veel te doen in de omgeving.

Camping zelf viel ons behoorlijk tegen. Krappe plekken en caravans en vouwwagens dicht op elkaar gepropt. Bij heftige regenval (wat geregeld voorkomt) veel overstromingen. Slechte afwatering.

Sanitair wordt ogenschijnlijk goed schoon gehouden, maar niet grondig gereinigd. Ook nodige gebreken aan douches.

Aangrenzend gemeentezwembad met ligweide is geweldig en de supermarkt op paar honderd meter afstand is ook erg handig.

Bij de receptie krijg je antwoord op je vragen, maar ook niet meer dan dat. Op zich alles aardig geregeld, maar we misten karakter en sfeer op de camping.

Omgeving leent zich uitstekend voor uitstapjes naar de watervallen van Schaffhausen, lopen / badderen / varen / etc. op en om de Bodensee.

Al met al voor ons een eenmalige ervaring, prijs/kwaliteit niet in verhouding.

Leuke camping

Meta
3-9-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Leuke camping met verschillende afmetingen qwa sta plekken, wij stonden vlakbij de wc en dat was groot genoeg. Het restaurant is aardig ene medewerker is aardiger dan de ander. Het zwembad is ideaal voor de kinderen, animatie heeft onze dochter niet veel mee gedaan. Was meer voor de kleinere kinderen. Verder een leuke centrale camping bij de Bodensee.

smerige onderkomens

Smits
30-8-2016
  • Onderkomen1

Bij aankomst was ons onderkomen type Bali ontzettend smerig en vet. Dit was niet alleen bij ons het geval, maar van veel meer mensen gehoord dat het smerig en vies was bij aankomst. Dit gemeld bij de receptie, maar die halen de schouders op en verontschuldigen zich voor de 3 dames die schoonmaken op de camping. En daarmee is de kous af. We hebben het ook gezien dat wanneer mensen vertrekken vd camping en weg gingen, er een schoonmaak team kwam ( 3 vrouwen )die in no time klaar waren (10min) en gezellig aan een tafeltje zaten. Bij vertrek vraagt de receptie medewerker of we het schoon hebben achter gelaten? Antwoord was, het is veel schoner dan toe wij er in kwamen. dan kijken ze je raar aan en geven de €100 borg weer terug. Verder zijn bij verschillende huisje wespen nesten, waar niets aan gedaan wordt, en s'avonds veel muggen alleen geen horgordijnen.
  • Onderkomen8

Leuke camping voor gezinnen met kleine kinderen. Onze stacaravan was direct aan de speeltuin en dat was ideaal. Voor oudere kinderen is er niet veel te beleven. Niet te groot, maar wel een leuk kinderbad en ruime ligweide.

Nieuwe camping

Marloes
9-8-2016
  • Onderkomen8

Wij zaten in een mobilhome en dat was prima vertoeven. Met eigen caravan of tent zou ik niet voor deze camping kiezen, de plaatsen zijn erg klein en het staat op en aan mekaar.

Wel ideale ligging.

Bodensee dichtbij maar ook een uitje naar bijv. Schaffhausen is goed te doen!

Op zich prima camping, maar niet voor ons

Marianne
22-9-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Verblijf van 2 weken in stacaravan Waikiki met onze kinderen van 2,5 jaar en 4 maanden.Stacaravan was niet goed schoongemaakt en stonk erg naar zweet. Ook zaten er scheuren in de douchebak. Hierdoor lekte water in onze slaapkamer en hing daar ook een vieze lucht. Gemeld bij de receptie. Douchebak is tijdelijk gerepareerd met kit. We hebben hierna geen lekkage meer gehad. Wel is het jammer dat er niet werd gereageerd op onze andere klachten. Verder was de stacaravan prima. Ruim genoeg voor ons gezin. Het speelkasteel op het park is leuk, maar ons dochtertje was er net iets te klein voor. Verder was er alleen nog een speeltuin bij het zwembad aan de voorkant van de camping. De volgende keer zouden wij een camping kiezen met meer speelfaciliteiten. Aan de overkant van het park is een supermarkt. Eenmaal in het restaurant gegeten. Je krijgt waarvoor je betaalt. Prima te eten, maar niets bijzonders. De kerkklokken slaan ieder half uur en dat hoor je duidelijk op het park.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Ferienpark Orsingen in Nenzingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Ferienpark Orsingen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Ferienpark Orsingen scoort een 7.28 uit 10 op basis van 52 reviews.