Reviews over Nenzingen

Geweldig zeker nog een keer!

Smits,
    22-8-2018

Geweldige camping en zeer mooie omgeving! Leuke animatie door Dennis gegeven.

Vooraf aan onze vakantie hier de reviews vanaf 2017 en eerder gelezen die waren niet allemaal positief, gelukkig hebben wij een geweldige vakantie (in een stacaravan) met de kinderen gehad op deze camping. Er is inderdaad weinig schaduw maar dat is geen reden om niet te gaan. Voor oudere kinderen vanaf 11 jaar is er misschien minder te beleven op de camping, het is maar net wat je zoekt.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Leuk voor een weekje

Rita Tongeren,
    17-8-2018

Nette camping, Sanitair schoon maar te weinig douches en wc's.

Minpuntje: honden zijn toegestaan op de camping maar vervolgens mag de hond nergens naar toe. Niet op terras of dichtbij de speeltuin. (Uiteraard hoeft de hond niet overal mee naar toe maar op deze camping is het wel heel extreem).

Medewerkers receptie kunnen hun werk misschien wat vriendelijker doen.

Nederlands personeel ! Top gozers!

De heer Van der dam,
    27-7-2018

Aangekomen met onze sta caravan en het beviel gelijk goed. Receptie mocht wat vrienderlijker kijken maar verder werden we prima geholpen. Kids direct door naar de animatie. Dennis en Tom deden uitstekend hun best om de kinderen te vermaken. Top jongens . Goed programma en genoeg enthousiasme. Het restaurant is top! De nederlandse jongen Damian was super behulpzaam en kon hele goed aperor maken! Zijn vriendin laura en de jonge Grace waren ook goed in hun werk. Ook een groot compliment naar Maik. Hij deed zijn werk keurig en wat niet iedereen ziet is dat die heel veel voor de camping doet.

Kortom een goede vakantie gehad. Enige nadeel dat er weinig schaduw op de camping is. Zwdmbad en al is uitsgekend. Tip ga naar de bodemsee!

Top vakantie

Koen Brouwer,
    23-7-2018

Camping is klein en overzichtelijk. Zwembad is voorzien van een leuke glijbaan en ruime ligweide met speelmogelijkheden. Uitstekend voor kinderen. Groot compliment voor het animatieteam Tom en Dennis. Leuk afwisselend programma. Van minidisco tot de fameuze schnitzeljagt en van mini voetbal tot waterbasketbal. Het werd leuk en spontaan gebracht door de heren. Of er nu twee of twintig kinderen deelnamen. Op vrijdag live muziek op de camping. En zeg nou zelf; er gaat niks boven een foute Duitse Schlager artiest.

Enig kritisch puntje is de bediening op het terras, die mag iets professioneler en schiet er bij geringe drukte nog wel eens bij in (bv bij de live muziek avonden). Het eten was overigens prima.

Al met al een uitstekend verblijf op deze camping gehad.

Ps: de tegenover gelegen supermarkt is tijdens ons verblijf dichtgegaan helaad.

Super vakantie.

Renate,
    19-7-2018

Super fijne camping, goed verzorgd alles. Sanitair was heel schoon en modern. Op de camping zelf alleen echt te weinig schaduw, maar jong camping kleine bomen. Ik zou veel grotere bomen aanschaffen.

Kinderanimatie was ook super leuk. Dennis en Tom deden het super leuk. Ze spraken Nederlands, Engels en Duits.

Grazy games waren volgens puck toch wel het leukst en waterpolo.

Kortom... Top vakantie

Nenzingen scoort een 7,3 uit 10, op basis van 9 reviews