Camping Cimbria

Laatste review

Voor herhaling vatbaar.

Gert,
26-6-2018

Leuke camping aan de Neckar met ruime plaatsen. In de omgeving veel fiets- en wandelmogelijkheden. In tegenstellingen tot andere reviews geen enkel probleem met eigenaar en personeel. Sanitair is wat gedateerd met krappe douches, maar wel goed schoon. Restaurant met erg kleine kaart, maar het eten smaakte uitstekend.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant
Speeltuin

30 reviews over Camping Cimbria in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar.

Gert,
26-6-2018

Goed uitgangspunt om te fietsen.

Eric,
23-6-2018

Rustige camping. Ruime plaatsen. Het aantal plaatsen aan de Neckar is beperkt.

De familie die deze camping beheert heeft wat moeite om gastvrij over te komen. Jammer, want je wilt je graag welkom voelen.

De keus aan plaatsen die je aangeboden kreeg was zeer beperkt terwijl er meer dan genoeg plaatsen beschikbaar waren. Misschien ligt dit aan de korting die verleent wordt als je een Acsi-kaart hebt. Bij afrekening werd trouwens de prijs berekent die zij zelf rekenen bij een verblijf van 3 nachten op deze camping.

Sanitair is wat krap en 3 afwasplekken, is te weinig.

Echt een heerlijke en gezellige, rustige camping.

Fam. Nouwens,
3-9-2017

Goed: Mooie grote plaatsen,ook aan de Neckar. Eigenaren zijn werkelijk heel vriendelijke mensen, u moet hooguit even wennen aan hun, maar ja, zij ook aan u, en niemand is perfect. Restaurant biedt gevarieerde menu's met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Het zwambad is heerlijk en schoon.

Niet goed: mensen welke klagen over deze camping, want er valt niets te klagen, werkelijk niet!

Super!!!!

Cobie Klein Teeselink,
3-9-2017

Het is een fantastiche camping met ruime plaatsen aan de Neckar

Een hele goede keuken en gezellig terras

Het sanitair is gedateerd maar wel schoon

Het is dit jaar al de 2de keer dat we hier zijn en we zijn al vele jaren hier geweest en komen zeker nog terug

Het was supper genoten.

van der Meer,
30-8-2017

Het is een rustige camping .meet grote plaatsen. als je gaat fietsen moet je langs ne nectar blijven . maar er zijn genoeg routers . En er zijn kaarten gratis bij de receptie .

Onbeschofte beheerder en vader

Veel reizend,
11-8-2017

We kwamen aan met 2 caravan combinaties, toen was het al een Een probleem dat beide families dezelfde naam hadden. Dat kon niet in de computer. Toiletgebouw is gedateerd, broodjes moeten de dag ervoor al afgerekend worden. Als je de avond voor vertrek wil afrekenen dan kan dat niet en werd heel onbeschoft uitgescholden. Nooit meer, ondanks dat het een leuk terrein is met ruime plekken. Is veel van te maken als je weet wie de klant is en hoe je gastvrij kunt zijn. wij hebben geen positieve ervaring helaas. We missen elke vorm van enige gastvrijheid.

keurige, rustige camping

Pien
10-10-2016

Prettige ontvangst op deze camping. We konden kiezen uit zon, schaduw of een plaats aan de Neckar, waar je iets meer voor betaalt. Inderdaad de eigenaar en zijn zoon zijn geen praters, maar als je jezelf een beetje geeft is er heel gezellig een gesprek te voeren. Prima restaurant, sanitair oké, een heel fijn en schoon zwembad, de wifi werkt goed rond het hoofdgebouw en 's morgens zijn er verse broodjes. Op de Neckar nog behoorlijk veel scheepvaart. De camping is rustig, beslist geen last van veel verkeersgeluiden. Deelnemer van de Acsi kortingskaart. Kortom een relaxte plek!

Mooie camping

Jeanne
12-8-2016

Mooie rustige camping aan rivier de Neckar. Grote plaatsen op een grasveld .

Vriendelijke eigenaars en een goed restaurant met mooi terras . Sanitair was ook prima .

nooit meer

peter elian
11-8-2016

Mooie omgeving maar de camping is waardeloos. Eerst inchecken en betalen, een factuur krijg je niet en na veel lopen en kijken een plekje. Het restaurant was bijna leeg dus we hoopte op een snelle bediening. Niet alles op voorraad dus het duurste product genomen. De salade was een krop sla en ons vlees wat we na ruim 5 kwartier kregen was één bonk vet. We hebben alles laten staan en afgerekend, er werd niet gevragen of het had gesmaakt. Na ruim 50 euro te hebben betaald kregen we uiteraard ook alweer geen bon, zijn antwoord was daar werken we niet mee.

veel herrie snachts en zeer onvriendelijk personeel.

even eropuit .

Rita T.
10-6-2016

Plaatsen voldoende groot, maar zelf een plaats kiezen vroeg heel wat overleg met de uitbater, om dan toch niet te mogen staan waar wij het verkozen. Zeer goede douches. Slecht 3 wasbekkens om de afwas te doen is wel weinig voor een grote camping. Ik heb nergens wasbakken gezien om een handwas te doen, wel een wasmachine en droogkast. Mooi zwembad, maar nog erg fris , hoewel in de gids staat dat vanaf 15 mei het zwembad verwarmd wordt. Goed restaurant .Volgens de gids is het er dag en nacht rustig, we hebben er niets van gemerkt, een drukke baan en een goederenspoorweg die vooral 's nachts door de vallei denderen, ook op zondag!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Cimbria in Neckarzimmern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Cimbria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.