Neckarzimmern

Reviews over Neckarzimmern

Voor herhaling vatbaar.

Gert,
    26-6-2018

Leuke camping aan de Neckar met ruime plaatsen. In de omgeving veel fiets- en wandelmogelijkheden. In tegenstellingen tot andere reviews geen enkel probleem met eigenaar en personeel. Sanitair is wat gedateerd met krappe douches, maar wel goed schoon. Restaurant met erg kleine kaart, maar het eten smaakte uitstekend.

Gereisd met partner in juni 2018

Goed uitgangspunt om te fietsen.

Eric,
    23-6-2018

Rustige camping. Ruime plaatsen. Het aantal plaatsen aan de Neckar is beperkt.

De familie die deze camping beheert heeft wat moeite om gastvrij over te komen. Jammer, want je wilt je graag welkom voelen.

De keus aan plaatsen die je aangeboden kreeg was zeer beperkt terwijl er meer dan genoeg plaatsen beschikbaar waren. Misschien ligt dit aan de korting die verleent wordt als je een Acsi-kaart hebt. Bij afrekening werd trouwens de prijs berekent die zij zelf rekenen bij een verblijf van 3 nachten op deze camping.

Sanitair is wat krap en 3 afwasplekken, is te weinig.

Gereisd met partner in juni 2018

Echt een heerlijke en gezellige, rustige camping.

Fam. Nouwens,
    3-9-2017

Goed: Mooie grote plaatsen,ook aan de Neckar. Eigenaren zijn werkelijk heel vriendelijke mensen, u moet hooguit even wennen aan hun, maar ja, zij ook aan u, en niemand is perfect. Restaurant biedt gevarieerde menu's met een goede prijs / kwaliteit verhouding. Het zwambad is heerlijk en schoon.

Niet goed: mensen welke klagen over deze camping, want er valt niets te klagen, werkelijk niet!

Gereisd met partner in augustus 2017

Super!!!!

Cobie Klein Teeselink,
    3-9-2017

Het is een fantastiche camping met ruime plaatsen aan de Neckar

Een hele goede keuken en gezellig terras

Het sanitair is gedateerd maar wel schoon

Het is dit jaar al de 2de keer dat we hier zijn en we zijn al vele jaren hier geweest en komen zeker nog terug

Gereisd met partner in september 2017

Het was supper genoten.

van der Meer,
    30-8-2017

Het is een rustige camping .meet grote plaatsen. als je gaat fietsen moet je langs ne nectar blijven . maar er zijn genoeg routers . En er zijn kaarten gratis bij de receptie .

Gereisd met partner in augustus 2017
Neckarzimmern scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews