Camping An der Friedensbrücke

Camping An der Friedensbrücke
6,6

40 reviews over Camping An der Friedensbrücke in het Nederlands

Ligging prima, maar vreselijke eigenaar.

Ruud Linders
8-8-2018

Mooie ligging aan de rivier met voorbijvarende schepen. Leuk om te zien. Ontvangst door Nederlandse eigenaar is vreselijk. Als iemand weet hoe hij je vakantieplezier moet bederven is hij is het wel. Zijn wil is wet en er is geen inbreng mogelijk. Zijn zoon is daarentegen beschaafder en vriendelijker.Je krijgt ook slechts half A4 tje met regels. Er wordt verder niets vooraf uitgelegd wat waar is. Je wordt gecommandeerd naar de plek waar je moet staan en dat is het. Het sanitair is zwaar gedateerd en ligt vele trappen hogerop.

Nette doorreiscamping met heldere regels

Dirk
25-7-2018

Nette doorreiscamping aan het water en op loopafstand van het plaatsje. De campingeigenaar hanteert bijzondere regels (middagsluiting, geen kleed/mat op gras, plaatsing op zijn aangeven), maar dat weet je vooraf (als je deze site gelezen hebt). Als je je hieraan niet ergert, kun je hier goed vertoeven.

Erg mooi uitzicht aan water. Heidelberg zeker de moeite waard om te bekijken.

Nooit meer

Ekkehard Muth
18-6-2018

We kwamen 1 minuut na begin van de middagpauze aan. Slagboom dicht, receptie dicht. Alles zou pas twee uur later weer opengaan. Het was beslist niet vol, maar toen de receptie weer openging en wij wilden inchecken, werden we weer weggestuurd omdat we met onze stoeltjes alvast op een mooi plekje aan het water neergestreken waren. Zeer onvriendelijke Nederlandse eigenaar!

Prachtig uitzicht,beheerder bepaald hoe en waar je moest staan.

Alle caravans/campers heel dicht op en bijelkaar.

Geen kleedruimte in douche.

gezellig verblijf met leuke eigenaar en toffe kok

Rein en Marion
9-9-2017

Hier wordt je in een oogwenk naar je plek gebracht nadat je een voorkeur hebt gegeven, aan het water, schaduw of niet.

Geen gezeur over welke plek ga ik nemen, binnen een paar minuten kan je gaan uitpakken.

De eigenaar komt in het begin een beetje nors over maar dat is hij helemaal niet sterker hij zal er alles aan doen om het naar je zin te krijgen.

Verder doen Sergie en Sara hun best om je van lekker eten te voorzien.

Het sanitair is goed voor mekaar en wordt regelmatig schoongemaakt.

Je kan per schip/bus eenvoudig naar Heidelberg toe wat een aanrader is.

Zeer klantonvriendelijk

Mischa
2-9-2017

Het terrein heeft mooie maar heel kleine plaatsen aan het water. De beheerder wijst op de centimeter aan waar je caravan en auto moeten staan zodat hij zo veel mogelijk caravans kan plaatsen. Er is absoluut geen eigen inbreng mogelijk, de Nederlandse beheerder reageert dan zeer onbeschoft en kortaf. Hij laat je niet eens uitpraten, weet eigenlijk niet wat je wilt zeggen. Dat is al bij aankomst zo. Geen welkomstgroet. Er waren wegwerkzaamheden waardoor de toegang tot de camping nauw en onoverzichtelijk was. Het was ook niet goed aangegeven. Toen wij hierover begonnen, zei de beheerder meteen dat de mensen tegenwoordig alleen maar op hun navigatie rijden en hun hoofd niet meer gebruiken. Los van het feit dat wij naast de navigatie ook altijd een wegenkaart gebruiken, is dat absoluut geen manier om mensen welkom te heten. Wij zijn verder gereden en hadden mooie dagen op camping Haide even verder op.

Mooi gelegen aan de Neckar. Goede fietsmogelijkheden in de omgeving. Heidelberg, een zeer mooie stad, is goed te bereiken met het OV. Sanitair is schoon, maar weinig ruimte om je uit- en aan te kleden.

De camping is langgerekt, de plaatsen vooraan worden veelal ingenomen door (soms te veel) campers. We zijn hier drie dagen geweest. Het stadje ligt om de hoek en de supermarkt aan de overkant. De brug was tijdens ons verblijf afgesloten, weet dus niet hoe dat is als al het verkeer er over gaat.

prachtige plek

m. van lochem
    24-7-2017

we hadden een mooi plekje langs de rivier. vanuit de camping mooie tochtjes gemaakt o.a. Heidelberg. vriendelijke beheerder, prima schoon sanitair.

fantastisch,,geweldig pinkster weekend hier gehad

wim feenstra
    11-6-2017

ligging is geweldig langs de neckar,,plaats krijg je toegewezen maar zijn ruim zat..ideaal om met de bus naar heidelberg te gaan,,we hebben dan ook genoten van deze 3 dagen,,we gaan zeker terug naar deze camping !!

Camping ligt aan de Neckar

Monus
    29-9-2016

Ligging van de camping is prima voor uitstapjes in de omgeving en Heidelberg.Geen rustige camping wat verkeerslawaai betreft,wij stonden aan het begin van de camping en vlakbij de brug.

Drukke camping met kleine plekken, en als het drukker werd,dan werden de caravans/campers overal tussen gedrukt.

Sanitair is schoon,maar bij het tweede gebouw had je maar 1 douche cabine,bij de andere hokjes moest je je buiten het hokje uitkleden! Niet meer van deze tijd! Om bij de gebouwen te komen moet je de trap op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping An der Friedensbrücke in Neckargemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping An der Friedensbrücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.