Camping An der Friedensbrücke

Camping Info

Meer campinginfo

44 reviews over Camping An der Friedensbrücke

• 8Giel Habraken01-07-2019

Netjes en bovenal goede organisatie .

36 treden naar douche en toillet. Invalide op b.g.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Overdijk17-06-2019

Prachtige camping aan het water.

Mooie goed onderhouden camping. We bleven maar een nacht en we werden zodanig geplaatst dat we aangekoppeld konden blijven staan. Prima. De camping ligt zo dicht bij het dorp dat er je lopend naar toe kan gaan om te eten. We komen nog een keer terug. PS snap niets van de negatieve reacties.

• 8Eetgelegenheden

• 3Conny10-06-2019

Nooit meer

Camping eigenaar een plurk, douches waardeloos of heet of koud. Alles is ver lopen voor het sanitair moet je wel 25 traptreden op. Afrekenen contant 2019 ????

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

• 2018
    7Gert28-09-2018

Jaarlijks terug

Prima camping, wij komen er al 10 jaar op doorreis. Vriendelijke eigenaar, grote plaatsen, leuk dorpje. Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Dus wij komen er nog jaren op doorreis.

• 6Staat v/h sanitair

• 6Ruud Linders08-08-2018

Ligging prima, maar vreselijke eigenaar.

Mooie ligging aan de rivier met voorbijvarende schepen. Leuk om te zien. Ontvangst door Nederlandse eigenaar is vreselijk. Als iemand weet hoe hij je vakantieplezier moet bederven is hij is het wel. Zijn wil is wet en er is geen inbreng mogelijk. Zijn zoon is daarentegen beschaafder en vriendelijker.Je krijgt ook slechts half A4 tje met regels. Er wordt verder niets vooraf uitgelegd wat waar is. Je wordt gecommandeerd naar de plek waar je moet staan en dat is het. Het sanitair is zwaar gedateerd en ligt vele trappen hogerop.

• 4Staat v/h sanitair

• 7Dirk25-07-2018

Nette doorreiscamping met heldere regels

Nette doorreiscamping aan het water en op loopafstand van het plaatsje. De campingeigenaar hanteert bijzondere regels (middagsluiting, geen kleed/mat op gras, plaatsing op zijn aangeven), maar dat weet je vooraf (als je deze site gelezen hebt). Als je je hieraan niet ergert, kun je hier goed vertoeven. Erg mooi uitzicht aan water. Heidelberg zeker de moeite waard om te bekijken.

• 8Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 4Ekkehard Muth18-06-2018

Nooit meer

We kwamen 1 minuut na begin van de middagpauze aan. Slagboom dicht, receptie dicht. Alles zou pas twee uur later weer opengaan. Het was beslist niet vol, maar toen de receptie weer openging en wij wilden inchecken, werden we weer weggestuurd omdat we met onze stoeltjes alvast op een mooi plekje aan het water neergestreken waren. Zeer onvriendelijke Nederlandse eigenaar!

• 5Staat v/h sanitair

• 2017
    5Irene13-10-2017

Onvriendelijk ,plaatsen volproppen op lege camping

Prachtig uitzicht,beheerder bepaald hoe en waar je moest staan. Alle caravans/campers heel dicht op en bijelkaar. Geen kleedruimte in douche.

• 6Staat v/h sanitair

• 8Rein en Marion09-09-2017

gezellig verblijf met leuke eigenaar en toffe kok

Hier wordt je in een oogwenk naar je plek gebracht nadat je een voorkeur hebt gegeven, aan het water, schaduw of niet. Geen gezeur over welke plek ga ik nemen, binnen een paar minuten kan je gaan uitpakken. De eigenaar komt in het begin een beetje nors over maar dat is hij helemaal niet sterker hij zal er alles aan doen om het naar je zin te krijgen. Verder doen Sergie en Sara hun best om je van lekker eten te voorzien. Het sanitair is goed voor mekaar en wordt regelmatig schoongemaakt. Je kan per schip/bus eenvoudig naar Heidelberg toe wat een aanrader is.

• 9Eetgelegenheden

• 2Mischa02-09-2017

Zeer klantonvriendelijk

Het terrein heeft mooie maar heel kleine plaatsen aan het water. De beheerder wijst op de centimeter aan waar je caravan en auto moeten staan zodat hij zo veel mogelijk caravans kan plaatsen. Er is absoluut geen eigen inbreng mogelijk, de Nederlandse beheerder reageert dan zeer onbeschoft en kortaf. Hij laat je niet eens uitpraten, weet eigenlijk niet wat je wilt zeggen. Dat is al bij aankomst zo. Geen welkomstgroet. Er waren wegwerkzaamheden waardoor de toegang tot de camping nauw en onoverzichtelijk was. Het was ook niet goed aangegeven. Toen wij hierover begonnen, zei de beheerder meteen dat de mensen tegenwoordig alleen maar op hun navigatie rijden en hun hoofd niet meer gebruiken. Los van het feit dat wij naast de navigatie ook altijd een wegenkaart gebruiken, is dat absoluut geen manier om mensen welkom te heten. Wij zijn verder gereden en hadden mooie dagen op camping Haide even verder op.

3 tips over Camping An der Friedensbrücke

• g Kuijper, 09-10-2013

Met de bus Naar Heidelberg . Of met de Boot ook prima

• L. Vonhögen, 01-07-2012

Heidelberg is een prachtige stad om te bezoeken, maar hier zijn meer campings en het verdient aanbeveling om die eerst te bekijken.

• Familie, 10-08-2014

Voor sommige plekken heb je een extra stroomsnoer nodig.

2 vragen over Camping An der Friedensbrücke

• Ekkehard, 20-06-2018

• Mation, 11-08-2013

Wie weet ???

Is er op de kampeerplaats tv aansluiting? Of is het raadzaam om een schotel mee te nemen?

Jan, 13-09-2013

Er is geen aansluiting voor TV, schotel is raadzaam om mee te nemen. Tegenwoordig wel internet beschikbaar tegen betaling.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig