Camping An der Friedensbrücke

38 reviews over Camping An der Friedensbrücke in het Nederlands

Nooit meer

Ekkehard Muth
18-6-2018

We kwamen 1 minuut na begin van de middagpauze aan. Slagboom dicht, receptie dicht. Alles zou pas twee uur later weer opengaan. Het was beslist niet vol, maar toen de receptie weer openging en wij wilden inchecken, werden we weer weggestuurd omdat we met onze stoeltjes alvast op een mooi plekje aan het water neergestreken waren. Zeer onvriendelijke Nederlandse eigenaar!

Prachtig uitzicht,beheerder bepaald hoe en waar je moest staan.

Alle caravans/campers heel dicht op en bijelkaar.

Geen kleedruimte in douche.

gezellig verblijf met leuke eigenaar en toffe kok

Rein en Marion
9-9-2017

Hier wordt je in een oogwenk naar je plek gebracht nadat je een voorkeur hebt gegeven, aan het water, schaduw of niet.

Geen gezeur over welke plek ga ik nemen, binnen een paar minuten kan je gaan uitpakken.

De eigenaar komt in het begin een beetje nors over maar dat is hij helemaal niet sterker hij zal er alles aan doen om het naar je zin te krijgen.

Verder doen Sergie en Sara hun best om je van lekker eten te voorzien.

Het sanitair is goed voor mekaar en wordt regelmatig schoongemaakt.

Je kan per schip/bus eenvoudig naar Heidelberg toe wat een aanrader is.

Zeer klantonvriendelijk

Mischa
2-9-2017

Het terrein heeft mooie maar heel kleine plaatsen aan het water. De beheerder wijst op de centimeter aan waar je caravan en auto moeten staan zodat hij zo veel mogelijk caravans kan plaatsen. Er is absoluut geen eigen inbreng mogelijk, de Nederlandse beheerder reageert dan zeer onbeschoft en kortaf. Hij laat je niet eens uitpraten, weet eigenlijk niet wat je wilt zeggen. Dat is al bij aankomst zo. Geen welkomstgroet. Er waren wegwerkzaamheden waardoor de toegang tot de camping nauw en onoverzichtelijk was. Het was ook niet goed aangegeven. Toen wij hierover begonnen, zei de beheerder meteen dat de mensen tegenwoordig alleen maar op hun navigatie rijden en hun hoofd niet meer gebruiken. Los van het feit dat wij naast de navigatie ook altijd een wegenkaart gebruiken, is dat absoluut geen manier om mensen welkom te heten. Wij zijn verder gereden en hadden mooie dagen op camping Haide even verder op.

Mooi gelegen aan de Neckar. Goede fietsmogelijkheden in de omgeving. Heidelberg, een zeer mooie stad, is goed te bereiken met het OV. Sanitair is schoon, maar weinig ruimte om je uit- en aan te kleden.

De camping is langgerekt, de plaatsen vooraan worden veelal ingenomen door (soms te veel) campers. We zijn hier drie dagen geweest. Het stadje ligt om de hoek en de supermarkt aan de overkant. De brug was tijdens ons verblijf afgesloten, weet dus niet hoe dat is als al het verkeer er over gaat.

prachtige plek

m. van lochem
    24-7-2017

we hadden een mooi plekje langs de rivier. vanuit de camping mooie tochtjes gemaakt o.a. Heidelberg. vriendelijke beheerder, prima schoon sanitair.

fantastisch,,geweldig pinkster weekend hier gehad

wim feenstra
    11-6-2017

ligging is geweldig langs de neckar,,plaats krijg je toegewezen maar zijn ruim zat..ideaal om met de bus naar heidelberg te gaan,,we hebben dan ook genoten van deze 3 dagen,,we gaan zeker terug naar deze camping !!

Oude reviews (archief)

Camping ligt aan de Neckar

Monus
    29-9-2016

Ligging van de camping is prima voor uitstapjes in de omgeving en Heidelberg.Geen rustige camping wat verkeerslawaai betreft,wij stonden aan het begin van de camping en vlakbij de brug.

Drukke camping met kleine plekken, en als het drukker werd,dan werden de caravans/campers overal tussen gedrukt.

Sanitair is schoon,maar bij het tweede gebouw had je maar 1 douche cabine,bij de andere hokjes moest je je buiten het hokje uitkleden! Niet meer van deze tijd! Om bij de gebouwen te komen moet je de trap op.

Mooie plek aan het water

Emma Visser
    25-7-2016

We hadden een prachtige plaats aan de Neckar, het sanitair was prima en schoon. We hebben de camping gebruikt als uitvalsbasis om naar Heidelberg te gaan met de bus, werkte prima! Bij de campingterras gemoedelijk met elkaar voetbal gekeken.

Ligging perfect maar verder niks aan

Ronnie
    2-7-2016

Ligging goed beheerder waardeloos is alleen maar op geld uit we wouden zo vroeg mogelijk vertrekken maar was onmogelijk ivm de stroom. Na aandringen dan toch maar kunnen af rekenen. Douches zijn uit de tijd omkleden bij elkaar in je blootje. Geen stopkontact bij de wastafels om te scheren of te föhnen. Wat voor winkel / restaurant mag doorgaan stelt niks voor. Eten doe je in het dorp voor een zacht prijsje. Je gaat puur voor ligging maar verwacht verder niks 19€ met acsi is eigenlijk nog te veel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping An der Friedensbrücke in Neckargemünd, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping An der Friedensbrücke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping An der Friedensbrücke scoort een 6.56 uit 10 op basis van 38 reviews.