Reviews over Neckargemünd

Jaarlijks terug

Gert,
    28-9-2018

Prima camping, wij komen er al 10 jaar op doorreis. Vriendelijke eigenaar, grote plaatsen, leuk dorpje. Sanitair is wat verouderd maar wel schoon. Dus wij komen er nog jaren op doorreis.

Nette doorreiscamping met heldere regels

Dirk,
    25-7-2018

Nette doorreiscamping aan het water en op loopafstand van het plaatsje. De campingeigenaar hanteert bijzondere regels (middagsluiting, geen kleed/mat op gras, plaatsing op zijn aangeven), maar dat weet je vooraf (als je deze site gelezen hebt). Als je je hieraan niet ergert, kun je hier goed vertoeven.

Erg mooi uitzicht aan water. Heidelberg zeker de moeite waard om te bekijken.

gezellig verblijf met leuke eigenaar en toffe kok

Rein en Marion,
    9-9-2017

Hier wordt je in een oogwenk naar je plek gebracht nadat je een voorkeur hebt gegeven, aan het water, schaduw of niet.

Geen gezeur over welke plek ga ik nemen, binnen een paar minuten kan je gaan uitpakken.

De eigenaar komt in het begin een beetje nors over maar dat is hij helemaal niet sterker hij zal er alles aan doen om het naar je zin te krijgen.

Verder doen Sergie en Sara hun best om je van lekker eten te voorzien.

Het sanitair is goed voor mekaar en wordt regelmatig schoongemaakt.

Je kan per schip/bus eenvoudig naar Heidelberg toe wat een aanrader is.

Mooie plek aan de Neckar om Heidelberg te bezoeken

W. Bruins,
    17-8-2017

Mooi gelegen aan de Neckar. Goede fietsmogelijkheden in de omgeving. Heidelberg, een zeer mooie stad, is goed te bereiken met het OV. Sanitair is schoon, maar weinig ruimte om je uit- en aan te kleden.

De camping is langgerekt, de plaatsen vooraan worden veelal ingenomen door (soms te veel) campers. We zijn hier drie dagen geweest. Het stadje ligt om de hoek en de supermarkt aan de overkant. De brug was tijdens ons verblijf afgesloten, weet dus niet hoe dat is als al het verkeer er over gaat.

prachtige plek

m. van lochem,
    24-7-2017

we hadden een mooi plekje langs de rivier. vanuit de camping mooie tochtjes gemaakt o.a. Heidelberg. vriendelijke beheerder, prima schoon sanitair.

Neckargemünd scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews