Neckargemünd

We hebben een aantal aanbieders voor Neckargemünd voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Neckargemünd voor je op een rij gezet:

Reviews over Neckargemünd

Neckargemünd, mooi gelegen aan de Neckar

HansN
    30-6-2015

Naar Neckargemünd gaat men vooral omdat het in de omgeving van Heidelberg ligt. Een mooie oude stad met veel historie en cultuur. Maar ook het plaatsje zelf heeft wel aantrekkingkracht en in de omgeving wordt veel zorg aan de natuur besteed.

Gereisd Met partner in Wed May 06 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goeie plaats

g Kuijper
    9-10-2013

Uit stekende camping en mooie omgeveing uit stapje,s naar Heidelberg ,Dilsburg .Zwetsingen in Neckargemund goed restaurant de Shuine.

Gereisd Met vrienden in Wed Aug 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk klein dorp

J. Scholten
    26-9-2012

Enkele leuke restaurants. Warme bakker op loopafstand van de camping.

Gereisd Met partner in Wed Sep 12 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk stadje

evertjansma
    14-9-2012

Neckargemünd is een kleine stad en ligt aan de schitterende Neckar op maar 10 km van Heidelberg. De geschiedenis van de stad begint meer als 1000 jaar geleden. Dit weerspiegelt zich in de prachtig gerestaureerde vakwerkhuizen, de romantische steegjes en de met bloemenpracht versierde pleintjes in de historische stadskern.

Gereisd Met partner in augustus 2012

Klein centrum

Ann
    27-8-2012

Klein plaatsje met diverse restaurantjes en winkeltjes, nabij campingplatz an der Friedenbrücke.

Gereisd Met partner in januari 2012
Neckargemünd scoort een 7,5 uit 10, op basis van 6 reviews