Camping Feriencamp. Münstertal

Camping Feriencamp. Münstertal
8,4

13 tips over Camping Feriencamp. Münstertal

Nancy, 15-8-2015
Tip voor de camping namens de kinderen: hekwerk om het voetbalveld!
peter35, 19-7-2015
Met de (gratis) trein naar Bazel en daar winkelen en de Zoo bezoeken
Gait, 31-8-2014

De gehele indeling voor wat betreft de campingplaatsen aanpakken, want met dezelfde ruimte is wel degelijk wat overzichtelijkers van te maken.

De nieuwe comfortplaatsen die volgend jaar in gebruik worden genomen zijn een goed begin...

Berner Sennen, 31-7-2014
Als je met kleine kinderen gaat, ga dan aan de kant zitten waar de speeltuin zit, anders moeten zij een dorpsstraat oversteken die door de camping loopt. Aan die kant van de camping kunnen ze ook paardrijden en andere sporten beoefenen. Aan de andere kant van de camping ligt het zwembad, maar daar moet je toch zelf mee naar toe.
Dagmar en Robert, 25-11-2013
Konuskarte!, met het openbaar vervoer kom je gratis overal.
leodevos, 18-9-2013
Met het gratis openbaar vervoer in de deelstaat kan vele mooie plekken bezoeken. Het boemeltreintje stopt vlak langs de camping. Hiermee naar Bad Krozingen en van daaruit is heel B-W te bezoeken.

huizeling, 9-9-2013

Heerlijk zwembad binnen en buiten zwembad.

Openbaar vervoer gratis en de trein stopt bij de camping.

carlo, 13-7-2013

het retaurant is perfeckt.

de frietjes die je kan afhalen!!

jeroen_5, 7-1-2012
Mooie tochtjes rijden of naar Fussen. Neem zeker de trein naar Freiburg
moniek, 17-2-2011

Kan iemand me dé tips geven waar je echt naar toe moet (!) als je hier bent. Wij hebben twee meiden van 5 en 6 jaar....

Bedankt voor de tips...

Onze bezoekers bekeken ook: