Camping Feriencamp. Münstertal

124 reviews over Camping Feriencamp. Münstertal in het Nederlands

Nooit meer

Marlies
8-8-2018

Brrrrr echt nooit meer. Wat een onaardige eigenaren. Kamp aan spoorlijn met autoritair gezag. Doet ergens aan denken.

Met gierende banden weer weg.

Mooie schone camping

Boelen
21-9-2017

Camping ligt prachtig. Keurig net toiletgebouw. In het restaurant kun je lekker eten. Mooi zwembad. Gratis reizen met de trein door het hele zwarte woud. Kortom voor herhaling vatbaar. Het enige min puntje zijn de kleine plaatsen.

Volledig aan de verwachtingen voldaan

Leo
26-8-2017

Voor de derde keer op deze camping gestaan en wederom een fantastische tijd beleefd. Ondanks de grootte van de camping heerst er een serene rust. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en in de omgeving is het schitterend om te wandelen en/of te fietsen. De sanitaire voorzieningen zijn prachtig en schoon. Ook volgend jaar zullen wij weer op Münstertal te vinden zijn.

Seniorencamping voor duitsers

Roelofs
16-8-2017

Laat ik beginnen met te stellen dat het een zeer nette camping is. Zo'n sanitair kom je niet stel tegen. Het zwembad is netjes en de temperatuur van het water prima. Er is een leuke speeltuin en een mooi voetbalveld. Wij hadden een comfort plaats gehuurd van ca 100 m2. Helaas haalde deze plaats nooit geen 100 m2 maar op zijn hoogst 80 m2. De plaatsen zijn erg klein en op de camping is helemaal geen sfeer. De oudere mensen aan de receptie (ik denk de eigenaren) zijn totaal niet vriendelijk, dit geldt niet voor de jongere meiden achter de balie. Als je deze camping overweegt zou ik proberen een plaats van ca 120 m2 te boeken en vooral in het achterhoofd houden dat er wel heel veel senioren op de camping aanwezig zijn, ook in het hoofdseizoen.

Perfect schoon... weinig sfeer

Wil
8-8-2017

Pluspunten

Nog nooit zoveel ongebruikte en kraakschone douches en wcs gezien. U hoeft echt nooit te wachten.

Goed restaurant

Leuke speeltuin

Trein is gratis

Luxe voorzieningen zoals zwembad

Minpunten

Ongeduldig personeel. We zouden elf uur weggaan en de eigenaresse stond vijf voor elf met de volgende klant... of wij even ons wilden verwijderen aub. Alles muss efficiënt sein.

Lawaai van toeterende treinen tot begin nacht als je aan de spoorlijn staat

Lawaai van dronken jongelui

Zeer kleine plekjes. Alles muss efficiënt sein.

Grootste minpunt echt heel weinig sfeer. Kunstgras op sommige plekken! Alles rechttoe rechtaan in strakke laantjes opgepropt naast elkaar.

Wij gaan liever naar een gemoedelijker camping. Dit is teveel een bedrijf wat ons betreft. Jammer.

Top camping!

Blanca
30-7-2017

Een avond overnacht op deze camping, we waren op doorreis. De plekken waren ok en het sanitair was super luxe en schoon, nog nooit zo mooi meegemaakt. Er is een groot buitenzwembad en een klein binnenbad, wellness. Het is er rustig op de camping. Veel ouderen had ik het idee. Dus prima camping om tot rust te komen. Restaurant kunje ook prima er eten. Als je hier langer wil blijven is het Zwarte Woud mooi wandelgebied. Een camping om zeker nog eens terug te komen!

Vijf sterren meer dan waard !

hans_72
29-7-2017

Eigenlijk op de gehele camping niets aan te merken. Complete badkamertjes in plaats van losse douchecabine's en afgesloten toiletten.Hierdoor veel privacy. Omdat we pas laat konden boeken hadden we één van de laatste plekken. Deze was maar 80m3. Dit werd ons van te voren per mail ook gemeld. toch genomen en geen dag spijt gehad. Caravan, voortent en luifel paste er precies op. Auto niet, maar die konden we op de parkeerplaats kwijt. Zowel het verwarmde binnenbad als het verwarmde buiten wat waren zeer schoon en heerlijk om in te zwemmen. Winkel ook voorzien van veel noodzakelijke artikelen en niet zoals hier eerder gemeld duur. Gewoon prijzen die je bij de Rewe ook betaald. Ook het gratis reizen met de trein was ideaal. We hebben de auto amper nodig gehad in 14 dagen tijd. Kortom, wij gaan volgend jaar zeker terug omdat we nog niet alles in de omgeving gezien hebben !

Sfeerloos

Doede
29-7-2017

We wilden 2 weken blijven maar zijn na 4 dagen weer vertrokken. De hele dag in de geur van paardenmest door de manege pal achter onze caravan. Piepkleine plekken waardoor je veel te dicht op elkaar stond en het voelde als een parkeerplaats. Totaal geen gezellige sfeer. Wel super mooi en schoon sanitair en een prachtig zwembad.

Wij komen hier nooit meer.

mooie camping geweldig sanitair

nellie
26-7-2017

een 5 sterren is ook wel eens leuk

Mooie schone nette camping voor Duitsers

Barbara
20-7-2017

Prachtige camping op een prachtige locatie. Maar dat vinden de duitsers ook en die zijn hier dan ook flink aanwezig. Vooral oudere duitsers die zeker de 50 of 60 gepasseerd zijn. Wij zijn een gezin met kinderen , dus niet helemaal onze doelgroep. In het zwembad is alles verboden om lol te hebben zoals een bal of springen. Kinderen worden dan boos aangekeken. Het sanitar is prachtig, schoon en zeer grote doucheruimtes.

Onze plek is ruim maar daar moeten we voor duitse begrippen dan ook veel voor betalen.Bij de kleinere plekken sta je op en in elkaar. Doordat de camping in twee delen is kan de speeltuin of zwembad ver lopen zijn. Er zijn veel honden aanwezig op de camping die soms voor overlast zorgen.

Personeel bij de receptie is niet altijd vriendelijk en praat alleen duits. Winkel heeft een uitgebreid assortiment maar is ook duur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Feriencamp. Münstertal in Münstertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Feriencamp. Münstertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Feriencamp. Münstertal scoort een 8.29 uit 10 op basis van 139 reviews.