Camping Feriencamp. Münstertal

Met jonge kinderen

Niet snel weer

Cor Ten Cate
23-9-2018

Mooie camping als je van onpersoonlijk houdt zeker doen.

Wij vonden het sfeerloos. Alsof je in een woonwijk verblijft.

Toilet e.d. Top.

Voor ons niet weer.

Het tweede jaar voor ons op deze camping. Het is ons wederom goed bevallen. Sanitair is super netjes en wordt regelmatig schoon gemaakt. Baby sanitair is ook perfect! Zo netjes. In het winkeltje is er van alles te koop, elke dag verse broodjes, je kan er pizza en patat bestellen. Heerlijke taarten!

Het zwembad is prima! Niet super spectaculair maar voldoet aan de wensen. De kinderen vermaken zich wel met elkaar. Zwembad is netjes zowel binnen als buiten.

Camping is nog steeds vol op in ontwikkeling dit jaar waren er nieuwe paadjes aan gelegd en nieuw speeltoestel voor de kinderen in de speeltuin. Deze camping is echt een absolute aanrader!!De trein hoor je nagenoeg niet, die zoeft en kan je gratis mee reizen met je konus pas. De weg door de camping mag ook absoluut geen naam hebben. Daar rijden net drie auto's over...

Camping beschikt over verschillende grotes van staan plaats sommige afgeschermd met een heg. Top camping!!

Aanrader

Stefan
5-9-2018

Mooie, nette camping in een schitterend gebied. Ontvangst was neutraal. Sanitair is mooi (eigenlijk allemaal kleine badkamertjes met wc/douche/wastafel) en schoon. Zwembad (zowel binnen als buiten) voldoet prima. Winkel is uitgebreid. Relatief grote camping met zowel grote als kleinere plaatsen. Aangezien we niet gereserveerd hadden was er weinig keuze, maar naar tevredenheid gestaan (grotendeels afgebakende plek, incl eigen water/vuilwater op de plaats). Trein (gratis gebruik) gaat voor de camping langs maar voor ons niet als storend ervaren. Camping is wel relatief druk bezocht dus soms hectisch (zeker bij de ingang). Geen goedkope camping maar ons inziens is hij het wel waard. Aanrader om een keer te bezoeken, en het gebied te verkennen!

Geweldige camping met kanttekeningen. Boeken is voor langere periode lastig. Ze zitten gauw vol. Zeker de mooiere ruimere plekken.

Sanitair iets wat verouderd maar fantastisch en zeer goed schoon.

Zwembad eenvoudig zowel binnen als buiten. Personeel kan (enorm)kwaad worden voor springen e.d. als er op gelet wordt. Kinderen aan de hand>?

Winkel top, goede prijzen, eten fantastisch. Haal zeker pizza of een steenovenbrood.!!

mini golf gratis prachtige speeltuin.

Omgeving geweldig. Goed om te wielrennen.

Minpunt: fietsen en steppen bij toiletgebouwen en zwembad.

Honden zijn er veel maar niet zoveel last van.

Heel veel Duitsers, verwacht geen golf Nederlanders.

Meeste mensen heel vriendelijk op de camping zelf.

Prijs niet goedkoop maar wel goed. Stroom apart betalen á 60 ct de kw.

Eigenaren prima mensen als je vragen hebt. Receptie kan wat onvriendelijk overkomen. Laat dit maar over je heen gaan. (zijn oudere en komen wat wijsneus over)

Nooit meer

Marlies
8-8-2018

Brrrrr echt nooit meer. Wat een onaardige eigenaren. Kamp aan spoorlijn met autoritair gezag. Doet ergens aan denken.

Met gierende banden weer weg.

Mooie schone camping

Boelen
21-9-2017

Camping ligt prachtig. Keurig net toiletgebouw. In het restaurant kun je lekker eten. Mooi zwembad. Gratis reizen met de trein door het hele zwarte woud. Kortom voor herhaling vatbaar. Het enige min puntje zijn de kleine plaatsen.

Volledig aan de verwachtingen voldaan

Leo
26-8-2017

Voor de derde keer op deze camping gestaan en wederom een fantastische tijd beleefd. Ondanks de grootte van de camping heerst er een serene rust. De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt en in de omgeving is het schitterend om te wandelen en/of te fietsen. De sanitaire voorzieningen zijn prachtig en schoon. Ook volgend jaar zullen wij weer op Münstertal te vinden zijn.

Seniorencamping voor duitsers

Roelofs
16-8-2017

Laat ik beginnen met te stellen dat het een zeer nette camping is. Zo'n sanitair kom je niet stel tegen. Het zwembad is netjes en de temperatuur van het water prima. Er is een leuke speeltuin en een mooi voetbalveld. Wij hadden een comfort plaats gehuurd van ca 100 m2. Helaas haalde deze plaats nooit geen 100 m2 maar op zijn hoogst 80 m2. De plaatsen zijn erg klein en op de camping is helemaal geen sfeer. De oudere mensen aan de receptie (ik denk de eigenaren) zijn totaal niet vriendelijk, dit geldt niet voor de jongere meiden achter de balie. Als je deze camping overweegt zou ik proberen een plaats van ca 120 m2 te boeken en vooral in het achterhoofd houden dat er wel heel veel senioren op de camping aanwezig zijn, ook in het hoofdseizoen.

Perfect schoon... weinig sfeer

Wil
8-8-2017

Pluspunten

Nog nooit zoveel ongebruikte en kraakschone douches en wcs gezien. U hoeft echt nooit te wachten.

Goed restaurant

Leuke speeltuin

Trein is gratis

Luxe voorzieningen zoals zwembad

Minpunten

Ongeduldig personeel. We zouden elf uur weggaan en de eigenaresse stond vijf voor elf met de volgende klant... of wij even ons wilden verwijderen aub. Alles muss efficiënt sein.

Lawaai van toeterende treinen tot begin nacht als je aan de spoorlijn staat

Lawaai van dronken jongelui

Zeer kleine plekjes. Alles muss efficiënt sein.

Grootste minpunt echt heel weinig sfeer. Kunstgras op sommige plekken! Alles rechttoe rechtaan in strakke laantjes opgepropt naast elkaar.

Wij gaan liever naar een gemoedelijker camping. Dit is teveel een bedrijf wat ons betreft. Jammer.

Top camping!

Blanca
30-7-2017

Een avond overnacht op deze camping, we waren op doorreis. De plekken waren ok en het sanitair was super luxe en schoon, nog nooit zo mooi meegemaakt. Er is een groot buitenzwembad en een klein binnenbad, wellness. Het is er rustig op de camping. Veel ouderen had ik het idee. Dus prima camping om tot rust te komen. Restaurant kunje ook prima er eten. Als je hier langer wil blijven is het Zwarte Woud mooi wandelgebied. Een camping om zeker nog eens terug te komen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Feriencamp. Münstertal in Münstertal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Feriencamp. Münstertal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.