Pension Zur Krone

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag18°7°

We hebben een aantal aanbieders voor Zur Krone voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Zur Krone in het Nederlands

Met jonge kinderen

Prima overnachtingsplek

jlgeels
12-8-2011

Het pension is prima te bereiken vanaf de snelweg voor een tussenstop naar Zwitserland of Italie. Ze hebben hotelkamers en suites voor 4 personen. De suite zag er prima uit voorzien van aparte douche/wc ruimte en 2-persoonsbed en slaapbank. De suite bevindt zich op de zolderverdieping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zur Krone in Müllheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zur Krone zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.