Reviews over Müllheim

Voortreffelijk

Jan-Jaap
    28-10-2018

Dichtbij snelweg, perfecte doorgangsplek richting Italie, zeer nette kamers, gastvrije ontvangste en uitstekend ontbijt

Prima hotel

Oomens
    27-9-2018

Dat het een heel goed hotel is. Het ligt rustig, heeft ruime kamers, goede bedden en het ontbijt is prima. Ook de ligging ten opzichte van de snelweg A5 is gunstig

Prima locatie voor tussenstop

H. Baltussen
    13-8-2018

Hartelijk ontvangen en heerlijk ontbijt. Heel schone kamers en fijn bed. Helaas geen airco en dat was echt een groot minpunt bij 36 graden. Onze kamer was op begane grond dus een raam goed open zetten was geen optie helaas.

heerlijk hotel

jolanda smit
    17-6-2018

hotel altes spital is een leuk hotel waar je goed kunt eten. heerlijke bedden en vriendelijk personeel

Wunderbarer Aufenthalt, angenehme Atmosphäre, sehr nettes

19-11-2017

Wunderbarer Aufenthalt, angenehme Atmosphäre, sehr nettes Personal, sehr ruhige Lage, gepflegtes Haus und Garten, gutes Frühstück.

Müllheim scoort een 8,1 uit 10, op basis van 20 reviews