Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick

Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick

8.7Fantastisch

Duitsland, Baden-Württemberg, Mühlhausen im Täle

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick voor je op een rij gezet:

• Sauna

146 reviews over Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick

• 8-26-02-2020

We werden goed ontvangen. De badkamer is wat gedateerd zou wel vernieuwing kunnen hebben

Gereisd in februari 2020

• 2019
    5R Vlies10-06-2019

Wat een tegenvaller

We zijn regelmatig bij tripjes naar Oostenrijk blijven overnachten in dit Hotel, en naar tevredenheid, zelfs andere mensen geadviseerd hier naar toe te gaan, maar na ons laatste bezoek afgelopen mei, hebben we ze geadviseerd te annuleren. Het ws niet het Hotel wat we konden met hun fantastische keuken waar we ons op hadden verheugd na onze reis, slecht eten, verbrand niks erbij, onvriendelijk en onbeschoft personeel, speeltuin voor de kleintje helemaal verwaarloosd, het viel ons rauw op ons dak, waren immer meerdere keren hier geweest en altijd fantastisch, maar nu nooit meer.

Doris Junginger, Hotelier, 13-06-2019

Liebe Familie Vlies, vielen Dank für Ihre ehrliche Bewertung. Wir werden Ihre Bewertung mit unseren Mitarbeitern besprechen. Es tut uns sehr leid, dass Sie sich dieses Mal nicht wohl gefühlt haben in unserem Hause. Wir bitten unser unprofessionelles Verhalten zu entschuldigen. Wir würden uns sehr freuen, wenn Sie uns trotzdem wieder besuchen kommen und uns eine Chance geben. Mit herzlichen Grüßen

Gereisd met partner in mei 2019

• 8...24-03-2019

Perfecte locatie vlakbij de snelweg vanuit de wintersport naar huis. Vriendelijk personeel en goed eten

Gereisd in maart 2019

• 8...03-03-2019

Gewoon een gastvrij hotel met een goede keuken om als een perfecte tussenstop met een gezin te gebruiken

Gereisd in februari 2019

• 2018
    8-10-09-2018

Zeer goed hotel, goede ligging aan de snelweg, heb je echter geen last van. Vriendelijk personeel en alles top verzorgd. Prima stopover .

Gereisd in september 2018

• 8-04-08-2018

Fijn overnachtingshotel voor onze terugreis naar Nederland.

Gereisd in augustus 2018

• 6-11-07-2018

Lokatie is mooi, echter op 1 jaar tijd 15 euro duurder geworden, de kwaliteit is niet beter geworden, bediening was deze keer uiterst onvriendelijk. De Oost Blok bediening is weg en dat is geen verbetering

Gereisd in juli 2018

• 10-12-02-2018

Prima hotelkamer. Fijn dat we met onze 3 kinderen konden overnachten. Ook heel fijn dat we na 21.00 uur toch noch samen iets konden eten. Goed geregeld en erg gastvrij.

Gereisd in februari 2018

• Oude reviews

8mmm25-08-2017

netjes

Goed gelegen als doorreishotel naar vb Oostenrijk. Nette kamer, ruime badkamer. Hoewel ik graag een stevige matras heb was dit bed toch zeer hard. De persoon die we troffen bij het onthaal was nogal stuur, anderen waren best vriendelijk. Ontbijt OK. Restaurant best leuk maar het eten is niet om mee uit te pakken.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6-06-08-2017

De eerste indruk was 'armoedig'. De kamer was ouderwets en met een bijzondere indeling. Twee aparte bedden die in lengterichting aan elkaar geschakeld waren. Wel lekker geslapen en het ontbijt was prima in een gezellige (maar wat ouderwetse) ambiance.,

Gereisd in augustus 2017

Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick info

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceBeperkt menu
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelBowling