Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick ***

Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick
Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick
8,6

Weer vandaag1°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick voor je op een rij gezet:

25 reviews over Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick in het Nederlands

Prima hotelkamer

-, 12-2-2018

Prima hotelkamer. Fijn dat we met onze 3 kinderen konden overnachten. Ook heel fijn dat we na 21.00 uur toch noch samen iets konden eten. Goed geregeld en erg gastvrij.

netjes

mmm, 25-8-2017

Goed gelegen als doorreishotel naar vb Oostenrijk. Nette kamer, ruime badkamer. Hoewel ik graag een stevige matras heb was dit bed toch zeer hard.

De persoon die we troffen bij het onthaal was nogal stuur, anderen waren best vriendelijk.

Ontbijt OK. Restaurant best leuk maar het eten is niet om mee uit te pakken.

De eerste indruk was 'armoedig'

-, 6-8-2017

De eerste indruk was 'armoedig'. De kamer was ouderwets en met een bijzondere indeling. Twee aparte bedden die in lengterichting aan elkaar geschakeld waren. Wel lekker geslapen en het ontbijt was prima in een gezellige (maar wat ouderwetse) ambiance.,

zeer comfortabel hotel voor overnachting. Vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Aan te bevelen

Heel wat duurder dan in verleden

-, 15-6-2017

Heel wat duurder dan in verleden.Comfortkamer was heel wat minder dan vorig jaar. Niet altijd vriendelijke en vlotte service meer.

aangenaam hotel

Dhr. Pronk, 26-2-2017

Geboekt voor rust op weg naar wintersport. Keurige kamer, schoon en comfortabel bed. Netjes onderhouden en een smakelijk ontbijt. Het geluid van de snelweg in de verte komt niet in de kamer.

Ontbijt was niet uitgebreid en stelde weinig tot niets voor. Kamers zijn zeer eenvoudig.

Ons verblijf is goed bevallen, ondanks dat het hotel en restaurant gesloten waren op die zondag. Alleen waren wij niet op de hoogte waar de wifi-code te vinden was. Wij komen hier graag weer terug.

Het matras van het bijzetbed was denk ik aan vervanging toe. Was op sommige plekken doorgelegen. Maar voor de rest prima!

De ontvangst was vriendelijk, de service ook, maar het eten en zeker de saladbar kon veel beter.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick in Mühlhausen im Täle , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick scoort een 8.55 uit 10 op basis van 130 reviews.