8,5

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick voor je op een rij gezet:

30 reviews over Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick in het Nederlands

Perfecte locatie vlakbij de snelweg vanuit de wintersport naar huis. Vriendelijk personeel en goed eten

Gereisd anders in maart 2019

Gewoon een gastvrij hotel met een goede keuken om als een perfecte tussenstop met een gezin te gebruiken

Gereisd anders in februari 2019

Zeer goed hotel, goede ligging aan de snelweg, heb je echter geen last van. Vriendelijk personeel en alles top verzorgd. Prima stopover .

Gereisd anders in Tue Sep 04 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijn overnachtingshotel voor onze terugreis naar Nederland

4-8-2018

Fijn overnachtingshotel voor onze terugreis naar Nederland.

Gereisd anders in augustus 2018

Lokatie is mooi, echter op 1 jaar tijd 15 euro duurder geworden, de kwaliteit is niet beter geworden, bediening was deze keer uiterst onvriendelijk. De Oost Blok bediening is weg en dat is geen verbetering

Gereisd anders in juli 2018

Prima hotelkamer

12-2-2018

Prima hotelkamer. Fijn dat we met onze 3 kinderen konden overnachten. Ook heel fijn dat we na 21.00 uur toch noch samen iets konden eten. Goed geregeld en erg gastvrij.

Gereisd anders in Tue Feb 06 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

netjes

mmm,
25-8-2017

Goed gelegen als doorreishotel naar vb Oostenrijk. Nette kamer, ruime badkamer. Hoewel ik graag een stevige matras heb was dit bed toch zeer hard. De persoon die we troffen bij het onthaal was nogal stuur, anderen waren best vriendelijk. Ontbijt OK. Restaurant best leuk maar het eten is niet om mee uit te pakken.

Gereisd met partner in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

De eerste indruk was 'armoedig'

6-8-2017

De eerste indruk was 'armoedig'. De kamer was ouderwets en met een bijzondere indeling. Twee aparte bedden die in lengterichting aan elkaar geschakeld waren. Wel lekker geslapen en het ontbijt was prima in een gezellige (maar wat ouderwetse) ambiance.,

Gereisd anders in augustus 2017

zeer comfortabel hotel voor overnachting. Vriendelijk personeel en zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Aan te bevelen

Gereisd anders in juli 2017

Heel wat duurder dan in verleden

15-6-2017

Heel wat duurder dan in verleden.Comfortkamer was heel wat minder dan vorig jaar. Niet altijd vriendelijke en vlotte service meer.

Gereisd anders in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingHalfpension, Logies, Logies-ontbijt
      • Eten en drinkenBrunch, Lunch
      • De staf spreektDuits, Engels
      • RokenToegestaan

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
      • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
      • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
      • Room ServiceBeperkt menu
      • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Geurensauna

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
      • Sport & SpelBowling
      • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick in Mühlhausen im Täle , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Restaurant Höhenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.