Reviews over Mühlhausen im Täle

Zeer goed hotel, goede ligging aan de snelweg, heb je geen

10-9-2018

Zeer goed hotel, goede ligging aan de snelweg, heb je echter geen last van.

Vriendelijk personeel en alles top verzorgd. Prima stopover .

Fijn overnachtingshotel voor onze terugreis naar Nederland

4-8-2018

Fijn overnachtingshotel voor onze terugreis naar Nederland.

Prima hotelkamer

12-2-2018

Prima hotelkamer. Fijn dat we met onze 3 kinderen konden overnachten. Ook heel fijn dat we na 21.00 uur toch noch samen iets konden eten. Goed geregeld en erg gastvrij.

netjes

mmm,
    25-8-2017

Goed gelegen als doorreishotel naar vb Oostenrijk. Nette kamer, ruime badkamer. Hoewel ik graag een stevige matras heb was dit bed toch zeer hard.

De persoon die we troffen bij het onthaal was nogal stuur, anderen waren best vriendelijk.

Ontbijt OK. Restaurant best leuk maar het eten is niet om mee uit te pakken.

Fantastisch hotel op doorreis

eheezemans,
    12-8-2017

Vanuit italie tussenstop gemaakt in hotel bodoni. Wat een lieve mensen die je vermoeid van een lange autoreis met humor hartelijk verwelkomen. Heerlijk gegeten. Een enorm grote kamer, zeg maar suite. Mooi ,schoon en een heerlijk bed. Overdadig ontbijt. Heerlijk om op te laden voor deel 2 van een lange autorit. Restaurant hangt vol met marionetten. Hobby van de eigenaar. Je moet ervan houden maar wij vonden het wel iets hebben zo een persoonlijke tint.

Mühlhausen im Täle scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews