Hotel Lamm

Hotel Lamm

6 reviews over Hotel Lamm in het Nederlands

Goed hotel in oud Duits stadje

A.
23-5-2015

Goed hotel met grote kamer (35m2) inclusief klein keukentje en nieuwe badkamer in oud vakwerk huis. Zachte matrassen. Ontbijt was goed maar niet overdadig. Menukaart avondeten is beperkt. Direct gelegen in het oude centrum met veel winkeltjes en restaurants. Ook een station vlakbij. Enkeltje trein naar Heidelberg is 10 euro pp. Parkeren hotel is op aparte gratis parkeerplaats op ongeveer 100 meter. Goede uitvalbasis voor uitstapjes naar omliggende steden. Mosbach zelf is ook de moeite waard voor winkelen en eten.

Prachtige plaats en mooie ligging Hotel

Thei
20-8-2014

Helaas was onze kamer ver onder de maat!

Slechte matrassen, heel kleine badkamer met mini douche.

Schimmel en kalkplekken langs de doucheranden.

Kamer was ook niet schoon, radiator kon werkelijk een wasbeurt verdragen.

Lift gaat maar tot de 2e verdieping.

mooie uitvalsbasis

Pieter
30-7-2014

ruime kamer, rustig, goed ontbijt

drie dagen geweest, prima verblijf.

HotelSpecials.nl

Hier voel je je meteen thuis

Marya
11-9-2013

Oprecht hartelijke mensen, geen professioneel glimlachje maar echte vriendelijkheid. Gezellige kamers in een oud vakwerkhotel dat vanzelf al heel veel sfeer heeft. Lekker eten, over is het keurig schoon en dat voor zo'n lage prijs. Het hotel ligt in een leuk dorpje met een station, zodat je alle kanten op kunt. Er omheen ligt een fraai wandel- en fietsgebied, dit hotel is heel geschikt als uitvalsbasis bij een sportieve vakantie.

Geweldig!!!

lkoekoek
14-9-2010

Supervriendelijke receptioniste en ook overig personeel.

Heerlijk ruime kamers en zalige bedden.

Heerlijk eten in het restaurant tegen normale prijzen tenminste.

Voor de rokers onder ons, alleen op de 1e verdieping hebben ze rokerskamers beschikbaar.

De beste bedden ooit!!

Rita
17-7-2009

Goede centrale ligging. Prachtige omgeving. Vriendelijk personeel, spreekt perfect Engels. Ontbijt goed. Bedden zoals menigeen ze thuis waarschijnlijk niet eens heeft.... fantastisch!! Menig hotel zou er goed aan doen om deze bedden aan te schaffen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lamm in Mosbach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lamm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.