Reviews over Mosbach

Prima hotel

dhr.hendrikx,
    19-8-2018

Ligging op 5 min. lopen van voetgangerszone. Moderne,ruime kamers. Grote parkeerplaats. Goed ontbijt.

Goed hotel in oud Duits stadje

A.,
    23-5-2015

Goed hotel met grote kamer (35m2) inclusief klein keukentje en nieuwe badkamer in oud vakwerk huis. Zachte matrassen. Ontbijt was goed maar niet overdadig. Menukaart avondeten is beperkt. Direct gelegen in het oude centrum met veel winkeltjes en restaurants. Ook een station vlakbij. Enkeltje trein naar Heidelberg is 10 euro pp. Parkeren hotel is op aparte gratis parkeerplaats op ongeveer 100 meter. Goede uitvalbasis voor uitstapjes naar omliggende steden. Mosbach zelf is ook de moeite waard voor winkelen en eten.

mooie uitvalsbasis

Pieter,
    30-7-2014

ruime kamer, rustig, goed ontbijt

drie dagen geweest, prima verblijf.

goed en net hotel.

tinus,
    22-7-2014

Net hotel in het centrum van mosbach.

Schone kamers met net sanitair en vriendelijk personeel.

Zeker aan te raden!

Hier voel je je meteen thuis

Marya,
    11-9-2013

Oprecht hartelijke mensen, geen professioneel glimlachje maar echte vriendelijkheid. Gezellige kamers in een oud vakwerkhotel dat vanzelf al heel veel sfeer heeft. Lekker eten, over is het keurig schoon en dat voor zo'n lage prijs. Het hotel ligt in een leuk dorpje met een station, zodat je alle kanten op kunt. Er omheen ligt een fraai wandel- en fietsgebied, dit hotel is heel geschikt als uitvalsbasis bij een sportieve vakantie.

Mosbach scoort een 7,1 uit 10, op basis van 10 reviews