Hotel Ochsen

8,9

6 reviews over Hotel Ochsen in het Nederlands

Familie Sterckx-Dehertog, 2-10-2016

Voor de eerste maal hier 1 nacht verbleven op doorreis naar Oostenrijk.

Gelegen kort bij de afrit van de autosnelweg, vriendelijk personeel aan de incheckbalie, mooi hotel, mooie en propere kamer met thee- en koffiefaciliteiten en 1 fles water op de kamer ter verwelkoming.

Kregen bij het inchecken ook nog een waardebon om na het diner iets te drinken in de gezellige bar (wel rokersruimte maar dat wordt ook vermeld op de site).

Ondanks ons laat aankomen rond 13u30 hadden we nog de mogelijkheid om iets te eten.

Voor het avondeten hadden we van thuis uit reeds een tafel geboekt in het restaurant en ook dit was in orde : verzorgde tafel, vriendelijk en zeer beleefd personeel, lekker eten.

Ontbijtbuffet was echt in orde, zes verschillende soorten fruitsap, gerookte zalm, mozzarella met tomaat enz

Kortom : we hebben er een nieuw adresje bij.

supercamping!! Wat een gastvrijheid

Leontien Dekker, 12-8-2014

Dit hotel heeft de uitstraling van een luxe, modern hotel maar het is een echt familiebedrijf. De service is geweldig. Wij waren hier gestrand door noodweer op de camping. De eigenaar stelde zijn grote aanliggende schuur ter beschikking om alles te laten drogen. Hij hielp ons met het uithangen van natte spullen: super!!

Hotel is ideaal voor doorreis en vooral als je met kinderen bent. Er is een hele leuke speelhoek in het restaurant en buiten. Kinderen onder de 7 krijgen gratis bordje spatzle met saus. Ze krijgen een kleurplaat bij het eten. En voor volwassen is er heel goed eten: mooi opgemaakt! Wat een fijn hotel!!! En heel dicht bij de oprit van de snelweg.

SUPERhotel

J. Deutekom, 1-9-2011

Van begin tot einde in één woord FANTASTISCH. Receptie heel klantvriendelijk, kamers (familiekamer) helemaal goed (ruim, schoon en gezellig), ontbijt ruim en erg goed, diner/restaurant heerlijk gegeten. Kinderen zijn altijd welkom (eigenaars hebben zelf ook kleine kinderen en restaurant is voorzien van een kinderkaart en speelhoek).

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

Goede ligging nabij snelweg, goed restaurant

A, vd Kolk, 1-3-2011

Wij hebben als gezin met 2 volw en 2 kinderen (14 en 17)op doorreis naar Oostenrijk één overnachting geboekt. Ruime en familiekamer en heerlijk gegeten in restaurant. Wij komen hier zeker nogmaals!

het is een topper

a.van altena, 13-2-2011

netjes en vriendelijke mensen

2 minuten vanaf de snelweg

heerlijk eten

mooie kamer

wat wil je nog meer geweldig

Goed hotel op doorreis

janette, 14-3-2010

Vriendelijke mensen, goed ontbijt, mooie kamer

We konden 's avonds niet in het hotel eten, maar dit was ruim van tevoren doorgegeven.

We hebben een aantal aanbieders voor Ochsen voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ochsen in Merklingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ochsen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ochsen scoort een 8.92 uit 10 op basis van 6 reviews.