Hotel Rebstock Mengen

HotelWeer vandaag28°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Rebstock Mengen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Rebstock Mengen in het Nederlands

Donker en muf

Bas10
16-6-2011

Het hotel is vrij donker, kamers redelijk goed. Ligging in het centrum aan de hoofdstraat. 's-Avonds redelijk wat opgevoerde auto's die langs scheurden met dreunende bass. Aardige jongen die er werkte, ontbijt eenvoudig maar goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rebstock Mengen in Mengen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rebstock Mengen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rebstock Mengen scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.