Hotel Seepromenade

Kleine hotelsWeer vandaag1°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Seepromenade voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Seepromenade in het Nederlands

Rustig hotel aan de Bodensee in Meersburg

Herman en Petra
12-8-2011

Een kleinschalig, gemoedelijk hotel in Meersburg aan de Bodensee. Gunstige ligging t.a.v. Meersburg (aan de boulevard) en voor uitstapjes in de omgeving. Een aanrader is het om per boor het eiland Mainau te bezoeken. Nette kamers, goed verzorgd ontbijt. Wij waren er met de motor en deze stond op buiten op straat. Dat was voor ons een minpuntje.

Wij zouden er zeker weer terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seepromenade in Meersburg am Bodensee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seepromenade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.