Hotel Landhotel Maselheimer Hof

Kleine hotelsWeer vandaag15°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Maselheimer Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Landhotel Maselheimer Hof in het Nederlands

Gasten zijn hier niet welkom.

Hans
27-5-2014

Leek een handige, rustige tussenstop naar Italië. Zowel op de heen- als de terugreis moesten we aanbellen. Beide keren geen kok aanwezig. Op de heenreis kon er nog een eenvoudig hapje gemaakt worden. Op de terugreis kon zelfs dat niet. Omdat we de volgende ochtend vroeg wilden vertrekken, wilden we graag een ontbijtpakket mee. Ook dat was teveel gevraagd.

2006

Op doorreis naar Oostenrijk/Zwitserland/Italië ligt ten in

Peter & Carina van Beek
14-3-2006

Op doorreis naar Oostenrijk/Zwitserland/Italië ligt ten zuiden van Ulm, nabij Biberach (weg 30) het Landhotel Maselheimerhof in het plaatsje Maselheim. Een klein gezellig hotelletje met een alleraardigste eigenaar. De atmosfeer is gemoedelijk, prima kamers met dito badkamer. Achter het hotel een overdekte parkeergarage zodat je auto sneeuwvrij blijft. Het eten is prima en je nachtrust is verzekerd. Vanaf Maselheim zit je in ca. 30-45 minuten in Lindau/Bregenz. Een aanrader voor diegenen die de reis naar het zuiden in 2 etappes willen afleggen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Maselheimer Hof in Maselheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Maselheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.