Hotel Leonardo Mannheim City Center

Hotel Leonardo Mannheim City Center

We hebben een aantal aanbieders voor Leonardo Mannheim City Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Leonardo Mannheim City Center in het Nederlands

Goed stadshotel.

ronald_1
22-5-2015

Tsja, wat valt er van te zeggen, onze tweepersoonskamer was voorzien van 2 twijfelaars, dus ruimte zat. Prima badkamer, al kon het wel wat klein onderhoud gebruiken. Ontbijtbuffet was prima verzorgd in nette ruimte en midden in het centrum gelegen.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages, Oosterse behandelingen

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hardlooppaden
  • Sport & SpelBowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leonardo Mannheim City Center in Mannheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leonardo Mannheim City Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.