Hotel H+ Hotel Mannheim

Hotel H+ Hotel Mannheim
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Mannheim voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel H+ Hotel Mannheim in het Nederlands

Prima voor een kort verblijf

Janna
16-9-2016

Prima hotel met goede bedden en badkamer. Het ontbijt was erg goed. Het is maar een paar minuten lopen naar het station.

In de periode dat we er waren was het redelijk warm (ong. 28 graden), waardoor het fijn was dat het raam open kon. Helaas lag de kamer aan de kant van een drukke weg, waardoor er veel herrie van de weg te horen was.

Goed hotel, geweldige stad!

Tromp,R.F.M.
25-4-2011

Prima hotel voor de prijsdie wij betaald hebben via een veiling. De stad mannheim was ons totaal onbekend, maar wat een leuke stad zeg! En niet onbelangrijk -vaak willen we dat in NL niet toegeven - de Duitsers zijn erg vriendelijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Mannheim in Mannheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Mannheim zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Mannheim scoort een 7.83 uit 10 op basis van 2 reviews.