Hotel Rebstock

Kleine hotelsWeer vandaag20°7°
Hotel Rebstock

We hebben een aantal aanbieders voor Rebstock voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rebstock in het Nederlands

Met oudere kinderen

Aanrader voor passanten

John
9-8-2015

Keurig hotel gelegen in de mooie Hauptstrasse van Malterdingen. Keurig ingerichte schone kamers met een bijpassende douche ruimte. Gezien het aantal sterren en de prijs geen zithoekje of een groot plasma scherm.

De meerpersoonskamers liggen op de eerste verdieping, de eenpersoons op de tweede (en die zijn bij heet weer net oventjes). Geen lift. Bijzonder riant ontbijt, alles erop en eraan (zalm, div. yoghurts, gekookt eitje etc)

Avondeten in het restaurant/gelagkamer. Het bekende Duitse werk, veel schnitzels en zo. Royale porties

Rustig hotel

Ilona
30-7-2012

Op doorreis een overnachting geregeld in dit familiehotel. Ligt een stukje van de snelweg af. Hotel heeft wee verdiepingen, ik had eenpersoonskamer op de tweede verdieping. Kamer had een schuin dak en omdat het de dagen ervoor erg warm was geweest, was het op de kamer ook erg warm. De kamer was netjes en schoon, evenals de badkamer. Ontbijt was inclusief en ontzettend uitgebreid! Verschillende soorten fruitsapjes, broodjes, yoghurt, gekookt eitje etc.

Perfect hotel voor de prijs van 38 euro!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rebstock in Malterdingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rebstock zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.