Reviews over Malterdingen

Aanrader voor passanten

John,
    9-8-2015

Keurig hotel gelegen in de mooie Hauptstrasse van Malterdingen. Keurig ingerichte schone kamers met een bijpassende douche ruimte. Gezien het aantal sterren en de prijs geen zithoekje of een groot plasma scherm.

De meerpersoonskamers liggen op de eerste verdieping, de eenpersoons op de tweede (en die zijn bij heet weer net oventjes). Geen lift. Bijzonder riant ontbijt, alles erop en eraan (zalm, div. yoghurts, gekookt eitje etc)

Avondeten in het restaurant/gelagkamer. Het bekende Duitse werk, veel schnitzels en zo. Royale porties

Rustig hotel

Ilona,
    30-7-2012

Op doorreis een overnachting geregeld in dit familiehotel. Ligt een stukje van de snelweg af. Hotel heeft wee verdiepingen, ik had eenpersoonskamer op de tweede verdieping. Kamer had een schuin dak en omdat het de dagen ervoor erg warm was geweest, was het op de kamer ook erg warm. De kamer was netjes en schoon, evenals de badkamer. Ontbijt was inclusief en ontzettend uitgebreid! Verschillende soorten fruitsapjes, broodjes, yoghurt, gekookt eitje etc.

Perfect hotel voor de prijs van 38 euro!

prima overnachtingsplek

lily Hofstede,
    16-1-2010

lokatie op gunstige ligging met verschillende mogelijkheden in omgeving.

Ontvangst hartelijk, kamer goed, bed uitstekend

Zeer gastvrij, heerlijk ontbijt met variatie.