Hotel NH Ludwigsburg

Hotel NH Ludwigsburg
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor NH Ludwigsburg voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel NH Ludwigsburg in het Nederlands

Super mooie,verzorgd hotel,

Bresseleers
11-8-2015

Wij waren op doorreis en hebben er 1 nacht geslapen,hotel super proper en mooie kamers,een heel uitgebreid ontbijt echt de moeite! wij hadden geboekt bij touroperator,een kamer voor 2 volwassenen en 1 kind,nu daar aangekomen moest ons kind mee in ons bed slapen,ze hebben geen kamers voor 3 personen! moest de touroperator toch wel weten.

"Stylish" modern (nieuw) hotel achter het station. Even onder het station door en je bent binnen 5-10 minuten in het centrum van de stad.

Goed hotel om Ludwigsburg te bezoeken (vooral het "Schloss" en zijn tuinen).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel NH Ludwigsburg in Ludwigsburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel NH Ludwigsburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.