Sorteren

Reviews over Löwenstein

Geweldig sanitair en mooi meer.

Lenneke
    29-7-2018

Twee nachten gestaan ivm bezoek aan Tripsdrill (45 minuten afstand). Gestaan op toeristische gedeelte, geweldig sanitair nimmer zo luxe en schoon meegemaakt. Meer op 5 minuutjes lopen via poortje wat alleen voor campinggasten toegankelijk is. Mooi meer met leuke speelgelegenheden. Speeltuin op camping ook leuk voor onze kids van 11 en 12 jaar. Erg fijne camping geweest voor deze twee nachten. Vriendelijke receptie. Er wordt goed gelet dat alleen campinggasten op de camping kunnen.

Fijne betaalbare camping als tussenstop

Janssen
    25-7-2018

Op de heen- en terugreis van Italië hier overnacht. Het is een grote camping, voor passanten is een veld rondom een prachtig toilletgebouw. Nog nooit zo iets gezien, ruim, schoon, superfijne douches; douche en omkleedhok zijn gescheiden zodat je kleren droog blijven. Ruime plekken, weinig schaduw. Wat me opviel was de rust die er heerste. Naast toilletgebouw een leuke speeltuin. Bij de ingang een grieks restaurant waar je heel goed kan eten. Een heerlijk meer naast de camping, deze werd wel druk bezocht.

Voor ons een ideale camping als tussenstop om 1 of 2 nachten te verblijven.

Ein perfekter Ort zum Entspannen

dole
    29-12-2017

Der Platz ist gut gelegen, um die Umgebung zu erkunden. Die Sanitäranlagen sind prima, es gibt sogar einen Vergrößerungsspiegel im Waschraum für die Brillenträgerinnen. Der Platz ist überschaubar groß, es herrscht insgesamt eine ruhige und entspannte Atmosphäre, auch in der Ferienzeit. Der Empfang war überaus freundlich und der geräumige Stellplatz in gutem Zustand. Der unmittelbare Zugang zum See erweist sich als sehr angenehm. Trotz des perfekten Wetters waren der See und das Strandbad nicht überlaufen.

Goede gezinscamping aan een recreatiemeer

Hans
    13-12-2015

De camping is goed ingericht, goede plekken, prima sanitair. Winkeltje stelt niet veel voor (vnl brood 's morgens). Goed Grieks restaurant. Via een toegangspoort hebben de campinggasten gratis toegang tot een recreatiemeer met speelvoorzieningen, restaurants, strandjes en grasveldjes. Op enkele kilometers afstand alle supermarkten. Wandelingen en fietstochten (op fietspaden). Heilbronn is een interessante stad.

Mooie camping nabij Heilbronn

cruyshoeve
    22-7-2014

Een vriendelijke ontvangst op een supergrote camping. Meer dan 800 plaatsen, waarvan de meeste vaste plaatsen zijn. Op een nieuw gedeelte heeft men toeristenplaatsen met een supermooi en schoon toiletgebouw. De plaatsen zijn ruim met eigen waterpunt en afvoer. De hoeveelheid Nederlanders is niet zo groot. De camping wordt ook gebruikt voor overnachten, en daar zijn ook speciale plaatsen voor. Het sanitair is echt perfect. Erg mooi en schoon. Bij de camping is een "Badesee" Alleen met speciale polsbandjes kom je de camping op en af. Er is een restaurant bij de camping waar je voor redelijk normale prijzen kunt eten. En dat is echt niet slecht. In het kleine winkeltje kun je s'morgens broodjes bestellen. De camping ziet er verzorgd uit. Van de vele vaste gasten heb je geen last, omdat die op aparte plekken van de camping staan. De omgeving is mooi, en je kunt er best wat langer blijven. Heilbronn is een mooie stad, en ook Schwabisch Hall is de moeite waard.

Löwenstein scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews