We hebben een aantal aanbieders voor Lörrach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lörrach voor je op een rij gezet:

Reviews over Lörrach

• 8Sasja16-08-2016

Druk en gezellig

Leuk centrum met veel terrasjes. We waren op doorreis, hebben niet veel kunnen zien

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8wendy en rik08-12-2015

leuk weekendje weg

prima, plaatsje heeft gunstige ligging met winkelvol centrum...goed openbaar vervoer

• 8Zorg voor natuur
    • 6Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in december 2015

• 7Marie- Josee en Bert19-07-2014

Centraal stadje in Zuidwest Duitsland

Meer een arbeidersstadje dan een metropool wat het zuidelijke deel van Duitsland moet bestempelen. Gezellige winkelstraatjes met een scala aan winkels. Konditoreien en restaurants in voldoende mate, maar toch niet dat toeristische wat wij misschien zochten.

Voor anderen zouden we zeggen ga er eens kijken, maar voor ons was 1 keer voldoende.

• 6Sfeer in stad
    • 6Omgeving

Gereisd met partner in juli 2014

• 7Johanna29-08-2013

Leuke levendige stad

We zijn hier maar 1 nacht geweest en hebben een uurtje door de stad gelopen, maar er was veel leven in het centrum met winkels en restaurantjes en barretjes

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 8arend gerritsen28-05-2010

een stad om te winkelen

Lorrach heeft veel winkels in een moderne winkelstraat en is goed te bezoeken. Bij het station zijn ruime parkeergarages en van daaruit is het direct de winkelstraat in. Niet echt een oude kern, maar wel leuke parken. Veel leuke terrasjes en goed eten. Nog net in het vlakke landschap, net voor het begin van de bergen, aan de grens met Zwitserland. Goed om te winkelen of als doorreis te gebruiken.

Gereisd met partner in juli 2009

• 6Michiel en Liesbeth25-04-2010

Eenvoudig, maar goed hotel.

Ideale ligging in centrum aan gezellig plein; handige ligging voor doorreis naar bv. Italtië. Inrichting gedateerd; jaren 60/70 (inspector "Derrick" zou zo binnen kunnen lopen). Ontbijt is eenvoudig maar goed; dineren is er niet mogelijk.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving