Camping Drei-Länder-Camp

Camping Drei-Länder-Camp

9.2Fenomenaal

Duitsland, Baden-Württemberg, Lörrach

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Drei-Länder-Camp?

9.2Fenomenaal

• 9.7Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

61 reviews over Camping Drei-Länder-Camp

• 2019
    10Arja Uittenbogaard18-08-2019

Perfecte overnachtingscamping met subliem sanitair

Twee nachten op deze camping gestaan. Perfect gelegen, dicht bij de A5. Uitmuntend sanitair!

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Ridder12-08-2019

Nogmaals

Heerlijk hutje voor 1 nacht op door reis. Leuk dorpje en alles op loopafstand Sanitair was erg goed

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Stevens01-08-2019

Zeer verzorgde & gezellige camping.

Gezellige en comfortabele camping. Goede ligging. Perfect voor enkele dagen. Langer verblijf kan ook, maar niet zo veel speelmogelijkheid voor kinderen op de campingzelf.

Sanitair is zeer verzorgd. Het wordt zeer geregeld onderhouden. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Pizzeria op de camping is mooi meegenomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    9Diana15-09-2018

Toffe camping

Deze plaats is een doorrijcamping ( spijtig want ze verdient beter), maar daar hadden we niet onder te lijden.. Een propere camping met ruime plaatsen. Sanitair is zeer proper. Wij zijn er een week geweest met het gezin ( dochter van 8 en jongvolwassenen). We zijn de prachtige omgeving gaan verkennen en gaan zwemmen in het openluchtzwembad aan zeer schappelijke prijzen! Na het zwemmen, te voet, naar de Lidl op weg terug.. ( echte croissants! Aanrader!!!) De pizzeria is een grote troef. We hebben er genoten van de echte Italiaanse pizza’s en pasta .( zeker proberen) Waar je rekening mee moet houden, is het feit dat je in de namiddag ( rusttijd) niet buiten of binnen kan met de auto. Wij losten dat op door ons voertuig buiten de camping te parkeren..

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 6Norbert24-08-2018

Te ver doorgeschoten digitalisering

Deze camping is vooral bedoeld voor campers die een tussenstop zoeken op weg naar Nederland. 's Avonds zijn alle plekken bezet, de ochtend erop is drie kwart van de camping leeg. Op zich een goede camping met uitstekende wasgelegenheid, alleen heb je een armbandje nodig om de deur naar die wasgelegenheid te openen één armbandje voor een gezin van 4! Dat vergt heel wat planning en irriteert. Daar staat tegenover dat de wasgelegenheid 'top notch' was. De digitalisering op deze camping had voor ons verder nog vervelende gevolgen. De slagboom opent na het lezen van het kenteken van je auto, maar als de receptie je kenteken verkeert invoert en tussen 12.00 en 15.00 uur afwezig is, en ook de telefoon niet opneemt... dan háng je. Tip van gefrustreerde maar ervaren gasten: ga 10 meter terug en rijdt dan tussen de boompjes door, over het terras van het restaurant, en je bent vrij! Al met al toch niet zo'n leuke camping.

• 9Caroline19-08-2018

Top voor een overnachting!

Wij kwamen hier om half 8 's avonds aan, werden vriendelijk geholpen en kregen een prima plek, daarna heerlijk gegeten in het camping restaurant. Sanitair uitmuntend!!!! Wij waren hier voor 1 overnachting op onze terugreis.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Familie van Willigen14-08-2018

Prima camping voor mensen op doorreis

Toiletten en douches waren prima. Wordt meerdere keren per dag schoongemaakt. Kampeerplek was ruim en schoon. Bij de receptie altijd netjes te woord gestaan. Prima camping voor mensen op doorreis of langer verblijf. Mooie omgeving.

Jammer dat de slagboom tussen 13.00 - 15.00u dicht is voor uitgaande gasten.

• 9Staat v/h sanitair

• 6Chantal08-08-2018

redelijke camping op een goede plek langs snelweg

Camping vlakbij de snelweg, net over de grens in Duitsland. goede plaatsten. Sanitair bereikbaar met een pasje en is schoon. we kwamen om 20 uur aan en moesten contant betalen, restaurant was al dicht. Dorp is dichtbij. Mensen niet echt aardig en behulpzaam. Koste €40 per nacht voor 4 personen en een caravan. Geen zwembad.

• 8Staat v/h sanitair

• Oude reviews

4Timmerije21-07-2017

Voor overnachten kon het nog 😂

Het was absoluut geen mooie camping. Prijs veel te hoog voor 1 nacht. Sanitair was redelijk ok. Gelukkig moesten we er maar 1 nacht staan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 5Baflo Bill18-08-2016

Zeer onplezierige beheerder

Als beheerder van je camping moet je gastvrij, begripvol, aardig, belangstellend en vriendelijk zijn. Deze man heeft deze vaardigheden niet. Iedereen had het er over, wat een hark! Verder een prima tussenstop camping met goed sanitair. Gezellig om op de fiets het mooie Bazel te bezoeken. Grieks restaurant is prima in het centrum van Lorrach.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016