Camping Drei-Länder-Camp

CampingWeer vandaag13°7°
8,7

11 reviews over Camping Drei-Länder-Camp in het Nederlands

Voor overnachten kon het nog 😂

Timmerije, 21-7-2017

Het was absoluut geen mooie camping. Prijs veel te hoog voor 1 nacht. Sanitair was redelijk ok.

Gelukkig moesten we er maar 1 nacht staan.

Zeer onplezierige beheerder

Baflo Bill, 18-8-2016

Als beheerder van je camping moet je gastvrij, begripvol, aardig, belangstellend en vriendelijk zijn. Deze man heeft deze vaardigheden niet. Iedereen had het er over, wat een hark! Verder een prima tussenstop camping met goed sanitair. Gezellig om op de fiets het mooie Bazel te bezoeken. Grieks restaurant is prima in het centrum van Lorrach.

Advies nooit naar toe gaan

J v Loon, 20-6-2016

Wat een slechte camping ongeorganiseerd en een beheerder die zelfs onbeschoft is.

We hadden besproken, maar toen we aankwamen werd ons zeer onbeschoft verteld dat we er niet op konden want er stond teveel water.

Wat nu vroegen wij hem en he j zei rij maar een stuk verder.

In het verleden 1x gestaan ook niet geweldig en nu dit.

Advies ga er nooit naar toe. Met een camper kan je ook op de camperplaats bij de laguna ( zwembad) terecht.

Veel vrijheid, ruime plaats

Jordy, 27-10-2015

We waren er in het naseizoen. Was er gezellig druk. Hadden veel privacy en qua faciliteiten was er veel mogelijk. Prima aanrader voor camperplaats

niet doen

Bart, 4-9-2015

Ik heb tijdens een fietsvakantie iets van 20 campings aangedaan maar op deze had ik de slechtste ervaring en hij was bovendien het duurst: €18 tent, fiets, geen elektriciteit.

Het sanitair is best oké, maar tijdens mijn verblijf kwam er een groep op het terrein van ongeveer 40 personen (Indiaas/ Pakistaans), voornamelijk mannen. Aangezien de camping niet over groepsfaciliteiten beschikt moesten alle mannen op de camping het doen met twee douches en zes wc's. De groep werd op het tentenveld geplaatst tussen de andere gasten. Toen de groep de volgende dag vertrok vanaf 05.30 - 07.30 uur denk ik niet dat iemand dat op de camping dat niet heeft gemerkt op de camping. De stemming zat er al vroeg in.

Als je zoveel geld betaald om je tentje op te zetten, dan verwacht ik op zijn minst een gegarandeerde nachtrust van 22.00 - 08.00 uur. En als je geen groepsfaciliteiten hebt, dan moet je of geen groepen hosten of het zorgvuldig communiceren naar de andere gasten, vind ik. Afrader dus!

Prima no nonsense camping!

kristian88, 25-7-2015

Op doorreis naar Italië hier 2 nachten gestaan. Sanitair is inmiddels opgeknapt en is in prima staat en is schoon. Plekken zijn ruim en we mochten zelf een plek uitkiezen. Tevens sta je zo centrum van Lorrach. Als je geen hoge eisen stelt aan een doorreis camping is dit een aanrader! Wat de andere beoordelingen betreft, het is maar net wat je verwachtingen zijn......

Slecht

ben.meerstad, 8-10-2014

Dit is een camping die je beter kunt meiden, het sanitair is verouderd en niet schoon en er is geen eetgelegenheid. Er is geen WIFI en de prijs is in het naseizoen 28 euro.

Voor 1 nachtje te doen.

Marco , 20-8-2014

Deze camping gebruikt als doorreis camping naar Italie.

Bij aankomst was er niemand bij de receptie ( terwijl de receptie volgens de openingstijden open zou zijn), gebeld met het nummer wat op de deur stond. Werden niet vriendelijk en netjes ontvangen door de eigenaar. De paden van de camping stond door de vele regen die gevallen was blank. De douchejes waren oud en dat wij er waren schoon. Wel heerlijk warm ( wel heerlijk na een rit van 800 km.)

Echt slecht!

Marco, 10-8-2014

De mooie foto's op de site bleken niet te kloppen.

We troffen op onze doorreis een sterk verwaarloosde (lees vieze) camping aan. Kapot sanitair, verstopte douche bakken en vieze stinkende WC's. Restaurant op loopafstand met Michelin prijzen en totaal niet op kinderen voorzien. Ondanks afgesproken, bleek s'ochtends de poort niet open, waardoor terugreis vertraging op liep.

Voor ons dus nooit meer.........

Wij hebben deze camping voor één overnachting gebruikt, toen we op doorreis naar Italië waren. De camping is eigenlijk één groot werkkamp met witte bussen en grote Tabbert caravans. Er zijn maar een paar plekken voor kampeerders op doorreis. Wij hebben ons hier niet veilig gevoelt, de mensen kijken je onvriendelijk aan, waardoor je geen vakantiegevoel krijgt. De toiletten waren verder erg smerig (maandverband, luiers met poep, poep overal aan de wc's en muren) en stuk. Wij hadden de gehele dag al gereden en zijn er daarom toch maar gaan staan. Wij hebben in de nacht alles goed op slot gedaan en zijn de volgende dag weer zsm vertrokken. JAMMER VAN ONZE € 40,00!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drei-Länder-Camp in Lörrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drei-Länder-Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Drei-Länder-Camp scoort een 8.7 uit 10 op basis van 46 reviews.