Camping Drei-Länder-Camp

16 reviews over Camping Drei-Länder-Camp in het Nederlands

Toffe camping

Diana
15-9-2018

Deze plaats is een doorrijcamping ( spijtig want ze verdient beter), maar daar hadden we niet onder te lijden.. Een propere camping met ruime plaatsen. Sanitair is zeer proper.

Wij zijn er een week geweest met het gezin ( dochter van 8 en jongvolwassenen). We zijn de prachtige omgeving gaan verkennen en gaan zwemmen in het openluchtzwembad aan zeer schappelijke prijzen! Na het zwemmen, te voet, naar de Lidl op weg terug.. ( echte croissants! Aanrader!!!)

De pizzeria is een grote troef. We hebben er genoten van de echte Italiaanse pizza’s en pasta .( zeker proberen)

Waar je rekening mee moet houden, is het feit dat je in de namiddag ( rusttijd) niet buiten of binnen kan met de auto. Wij losten dat op door ons voertuig buiten de camping te parkeren..

Te ver doorgeschoten digitalisering

Norbert
24-8-2018

Deze camping is vooral bedoeld voor campers die een tussenstop zoeken op weg naar Nederland. 's Avonds zijn alle plekken bezet, de ochtend erop is drie kwart van de camping leeg. Op zich een goede camping met uitstekende wasgelegenheid, alleen heb je een armbandje nodig om de deur naar die wasgelegenheid te openen één armbandje voor een gezin van 4! Dat vergt heel wat planning en irriteert. Daar staat tegenover dat de wasgelegenheid 'top notch' was. De digitalisering op deze camping had voor ons verder nog vervelende gevolgen. De slagboom opent na het lezen van het kenteken van je auto, maar als de receptie je kenteken verkeert invoert en tussen 12.00 en 15.00 uur afwezig is, en ook de telefoon niet opneemt... dan háng je. Tip van gefrustreerde maar ervaren gasten: ga 10 meter terug en rijdt dan tussen de boompjes door, over het terras van het restaurant, en je bent vrij! Al met al toch niet zo'n leuke camping.

Top voor een overnachting!

Caroline
19-8-2018

Wij kwamen hier om half 8 's avonds aan, werden vriendelijk geholpen en kregen een prima plek, daarna heerlijk gegeten in het camping restaurant. Sanitair uitmuntend!!!!

Wij waren hier voor 1 overnachting op onze terugreis.

Prima camping voor mensen op doorreis

Familie van Willigen
14-8-2018

Toiletten en douches waren prima.

Wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

Kampeerplek was ruim en schoon.

Bij de receptie altijd netjes te woord gestaan.

Prima camping voor mensen op doorreis of langer verblijf.

Mooie omgeving.

Jammer dat de slagboom tussen 13.00 - 15.00u dicht is voor uitgaande gasten.

Camping vlakbij de snelweg, net over de grens in Duitsland. goede plaatsten. Sanitair bereikbaar met een pasje en is schoon.

we kwamen om 20 uur aan en moesten contant betalen, restaurant was al dicht. Dorp is dichtbij. Mensen niet echt aardig en behulpzaam. Koste €40 per nacht voor 4 personen en een caravan. Geen zwembad.

Voor overnachten kon het nog 😂

Timmerije
21-7-2017

Het was absoluut geen mooie camping. Prijs veel te hoog voor 1 nacht. Sanitair was redelijk ok.

Gelukkig moesten we er maar 1 nacht staan.

Zeer onplezierige beheerder

Baflo Bill
18-8-2016

Als beheerder van je camping moet je gastvrij, begripvol, aardig, belangstellend en vriendelijk zijn. Deze man heeft deze vaardigheden niet. Iedereen had het er over, wat een hark! Verder een prima tussenstop camping met goed sanitair. Gezellig om op de fiets het mooie Bazel te bezoeken. Grieks restaurant is prima in het centrum van Lorrach.

Advies nooit naar toe gaan

J v Loon
20-6-2016

Wat een slechte camping ongeorganiseerd en een beheerder die zelfs onbeschoft is.

We hadden besproken, maar toen we aankwamen werd ons zeer onbeschoft verteld dat we er niet op konden want er stond teveel water.

Wat nu vroegen wij hem en he j zei rij maar een stuk verder.

In het verleden 1x gestaan ook niet geweldig en nu dit.

Advies ga er nooit naar toe. Met een camper kan je ook op de camperplaats bij de laguna ( zwembad) terecht.

Veel vrijheid, ruime plaats

Jordy
27-10-2015

We waren er in het naseizoen. Was er gezellig druk. Hadden veel privacy en qua faciliteiten was er veel mogelijk. Prima aanrader voor camperplaats

niet doen

Bart
4-9-2015

Ik heb tijdens een fietsvakantie iets van 20 campings aangedaan maar op deze had ik de slechtste ervaring en hij was bovendien het duurst: €18 tent, fiets, geen elektriciteit.

Het sanitair is best oké, maar tijdens mijn verblijf kwam er een groep op het terrein van ongeveer 40 personen (Indiaas/ Pakistaans), voornamelijk mannen. Aangezien de camping niet over groepsfaciliteiten beschikt moesten alle mannen op de camping het doen met twee douches en zes wc's. De groep werd op het tentenveld geplaatst tussen de andere gasten. Toen de groep de volgende dag vertrok vanaf 05.30 - 07.30 uur denk ik niet dat iemand dat op de camping dat niet heeft gemerkt op de camping. De stemming zat er al vroeg in.

Als je zoveel geld betaald om je tentje op te zetten, dan verwacht ik op zijn minst een gegarandeerde nachtrust van 22.00 - 08.00 uur. En als je geen groepsfaciliteiten hebt, dan moet je of geen groepen hosten of het zorgvuldig communiceren naar de andere gasten, vind ik. Afrader dus!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Drei-Länder-Camp in Lörrach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Drei-Länder-Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.