Hotel Burghotel Lörrach

Hotel Burghotel Lörrachstersterster

7.6Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Lörrach

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Burghotel Lörrach?

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Burghotel Lörrach voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Burghotel Lörrach

• 7H m hamstra15-08-2017

Doorsnee hotel

Een hotel welke gunstig ligt op weg naar Italië of terug. Kamer is ruim genoeg en eenvoudig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden zijn niet te zacht en niet te hard. De badkamer is niet erg groot maar op zich is dat geen probleem. Het is allemaal netjes verzorgd, niet picobello, maar goed genoeg. Het is ietwat gehorig, we hoorden de boven of naaste buurman flink snurken. Het ontbijt was goed. De ontvangst was vriendelijk. Je kunt op loopafstand prima eten bij een Italiaans restaurant welke redelijke prijzen hanteert en goede kwaliteit levert.

Gereisd met partner in juli 2017

• 6Tresaschrijver21-07-2013

Schoon, maar....

Alles is heel schoon, vriendelijk personeel, redelijk goed bed. Badkamer veel te klein, een bij twee meter, als je op de wc zat zaten je knieen onder de wastafel. Het stonk er ook , afdrogen moest je in de kamer doen, er was daarvoor geen plaats in de badkamer. Zeer gehorige afzuiging. Onze kamer lag op de zon, het was er bloedheet we hebben er niet van kunnen slapen, geen airoc maar ook niet eens een ventilator. Het hotel is zeer gehorig, door het soort beslag kun je de deur eenvoudig niet stil sluiten. Zeer goed ontbijt, ook keurig verzorgd. Toch vind ik de prijs te hoog voor met name de ongemakken in de kamers. Voor een nachtje gaat het zou er beslist niet langer willen verblijven. Ik zou hetbhotel niet aanraden.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Alexandra08-11-2012

Netjes en schoon

Wij hebben hier 1 nacht verbleven onderweg naar Italie. Het hotel is netjes, schoon en ligt prima. Ontbijt goed verzorgd. Auto kan op eigen terrein staan.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9M26-06-2012

Erg schoon, netjes en vriendelijk

De kamer zag er super schoon uit. Ook het ontbijt was erg uitgebreid, in de omgeving was verder niet veel te zien. Ideaal voor op doorreis naar italie. Erg vriendelijke en behulpzame mensen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 7H24-09-2010

Aardig doorreis hotel

Burghotel Lörrach is gunstig gelegen voor doorreis naar het zuiden. Het ligt op 10 minuten van de Zwitserse grens, maar wel een stuk verwijderd van het centrum van Lörrach in een stille buurt. Het hotel is begin 2010 heropend na vanaf de grond opnieuw te zijn opgebouwd. Kamers zijn netjes met LCD-tv en een goed bed. Daarentegen zijn de kamers nogal gehorig en de badkamer krap bemeten. Het ontbijt is prima voor de 6 euro die we ervoor betaalden. Dineren moet buiten de deur, er liggen enkele pizzeria's op loopafstand. De kamerprijs van 60 euro zou de lading beter dekken als het inclusief het ontbijt zou zijn geweest, maar het gratis draadloos internet is ook wat waard.

Gereisd met partner in september 2010

1 tip over Hotel Burghotel Lörrach

• M, 26-06-2012

ideaal voor op doorreis naar bijvoorbeeld italie

0 vragen over Hotel Burghotel Lörrach

• Huishoudelijke apparatuurTV