We hebben een aantal aanbieders voor Lörrach voor je op een rij gezet:

Reviews over Lörrach

Toffe camping

Diana,
    15-9-2018

Deze plaats is een doorrijcamping ( spijtig want ze verdient beter), maar daar hadden we niet onder te lijden.. Een propere camping met ruime plaatsen. Sanitair is zeer proper.

Wij zijn er een week geweest met het gezin ( dochter van 8 en jongvolwassenen). We zijn de prachtige omgeving gaan verkennen en gaan zwemmen in het openluchtzwembad aan zeer schappelijke prijzen! Na het zwemmen, te voet, naar de Lidl op weg terug.. ( echte croissants! Aanrader!!!)

De pizzeria is een grote troef. We hebben er genoten van de echte Italiaanse pizza’s en pasta .( zeker proberen)

Waar je rekening mee moet houden, is het feit dat je in de namiddag ( rusttijd) niet buiten of binnen kan met de auto. Wij losten dat op door ons voertuig buiten de camping te parkeren..

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Top voor een overnachting!

Caroline,
    19-8-2018

Wij kwamen hier om half 8 's avonds aan, werden vriendelijk geholpen en kregen een prima plek, daarna heerlijk gegeten in het camping restaurant. Sanitair uitmuntend!!!!

Wij waren hier voor 1 overnachting op onze terugreis.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prima camping voor mensen op doorreis

Familie van Willigen,
    14-8-2018

Toiletten en douches waren prima.

Wordt meerdere keren per dag schoongemaakt.

Kampeerplek was ruim en schoon.

Bij de receptie altijd netjes te woord gestaan.

Prima camping voor mensen op doorreis of langer verblijf.

Mooie omgeving.

Jammer dat de slagboom tussen 13.00 - 15.00u dicht is voor uitgaande gasten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Doorsnee hotel

H m hamstra,
    15-8-2017

Een hotel welke gunstig ligt op weg naar Italië of terug. Kamer is ruim genoeg en eenvoudig ingericht. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De bedden zijn niet te zacht en niet te hard. De badkamer is niet erg groot maar op zich is dat geen probleem. Het is allemaal netjes verzorgd, niet picobello, maar goed genoeg. Het is ietwat gehorig, we hoorden de boven of naaste buurman flink snurken. Het ontbijt was goed. De ontvangst was vriendelijk. Je kunt op loopafstand prima eten bij een Italiaans restaurant welke redelijke prijzen hanteert en goede kwaliteit levert.

Gereisd met partner in juli 2017

Zeer goed hotel, gezellige ligging in het centrum!

yvonne,
    5-8-2017

We hebben op doorreis naar Italië in Meyerhof overnacht. Ligt in het centrum van Lörrach met parkeergarage onder het hotel. Onze kamer was prima, goede bedden en een nette schone badkamer. Het hotel bevindt midden in een gezellig centrum met winkels en een aantal restaurants. Een aanrader is om te eten bij het Grieks restaurant dat pal voor het hotel ligt. Ontbijtbuffet in hotel was goed verzorgd ruime keus en prima koffie. Zeker een aanrader als je naar Italië gaat en halverwege ergens wil overnachten, Lörrach ligt tegen de Zwitserse grens bij Basel.

Gereisd met partner in juni 2017
Lörrach scoort een 7,3 uit 10, op basis van 6 reviews