Hotel Landgasthof Limbacher Hof

Pension, Kleine hotelsWeer vandaag18°-2°
Hotel Landgasthof Limbacher Hof
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Limbacher Hof voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Landgasthof Limbacher Hof in het Nederlands

prima hotel

j.h.j.m.van limbeek
10-7-2012

wij hebben een volle week in dit hotel gezeten . prima hotel alles dankzij Frau Schonfeld !! zij stond altijd voor je klaar. Eten was uitstekend, service prima.mooie grote balkons.

Dorpje is zelf niet veel te beleven maar dichtbij waren al leuke korte ( 2 1/2 uur max)wandelingen uitgezet. in een straal van 50-60 km is van alles te beleven grotten-kastelen-stadjes met mooie vakwerkhuisjes-musea , wij komen er graag nog een keer terug !!!

leuk hotel

cma.pma
2-6-2012

neem niet de bovenste etage. kamers met een schuin dak waaruit je niet naar buiten kunt kijken. Kamers zijn wel ruim en netjes

Mooi rustig hotel

ralma
16-10-2011

Hotel Limbacher hof is een typisch Duits hotel, met ruime kamers en erg belangrijk goede bedden en eindelijk TWEE stoelen in en twee persoonskamer.

De service en bediening zijn uitmuntend en de keuken is geweldig, veel verse produkten, zowel in het restaurant als bij het ontbijt.

Let op er is geen lift en de kamers liggen op de eerste en tweede verdieping.

De omgeving is een wandel en fietsparadijs en er zijn veel mooie oude plaatsen en plaatsjes in de buurt.

Maandag is rustdag dus alleen hotel en ontbijt.

Internet via kabeltje verkrijgbaar bij de receptie kosten 1 euro per uur werkt prima en is redelijk snel.

zeer aangenaam verblijf

leen van den bossche
8-4-2011

ons verblijf in het limbacherhof was echt fantastisch.

bij aankomst werden we er zeer goed onthaald.

zeer vriendelijk , zeer professioneel , zeer behulpzaam en zeer gastvrij.

het eten was zeer , zeer lekker. er was zeker genoeg keuze , de bediening verliep vlot en erg vriendelijk. ook het ontbijt was dik in orde.

de kamers waren eenvoudig maar in orde.

de eerste nacht hadden we een wel zeer luiddruchtige buur. tot 3 uur s'nachts was er heel veel kabaal. roepen , discussies.. EIN , ZWEI , SAUFEN.

gelukkig zijn ze de volgende ochtend weer vertrokken.

maar toch was ons verblijf super. een echte aanrader.

fantastisch gegeten!!!!!!

vriesje65
29-8-2010

We zijn er geweest van 19-22 aug en het was heerlijk............

gelukkig mooi weer gehad

kamers konden iets schoner...............vooral de douche

en wat vaker lakens en/of handdoeken verschonen zou ook prettig zijn.

Verder mooie ruime kamer,

wel heel gehorig, je kunt de gasten naast je horen praten.......

Maar super lekker gegeten !!! Ontbijt was ook goed

verder waren we de hele dag op de motor weg dus niks meer gedaan in het hotel

maar ik zo er zo weer naar toe gaan hoor, personeel hartstikke vriendelijk dus prima verblijven daar

Keren nog wel eens terug

Leo en Marthe eyckens
2-10-2009

Wij hebben daar genoten.Echt goed om te fietsen en stadjes te bezoeken.

Leo en Marthe( Beerse)

goed 3 sterren hotel

Geesje de Vries
16-7-2009

Wij zijn er in mei geweest en is prima bevallen. Goede service. Lekker eten.Het hotel is overgegaan naar een nieuwe eigenaar en men is nog bezig het op te knappen. Kamers ietwat gehorig maar schoon.

2008

Zeer eenvoudig hotel aan drukke weg gelegen. Bediening is erg vriendelijk maar de keuken is Gutbürgerlich, dat wil zeggen: veel, vet en zout. Er is ook een Döner Kebab tent in de straat.

Parkeergelegenheid is er nauwelijks, de kleine garage staat al rap vol. In dit hotel komen wel voornamelijk motorrijders .

2006

Geen aanrader

Armand
7-1-2006

Wij waren hier met TO Motortours in dit matige hotel. Alles kwam op ons wat verlopen en ondermaats over, al was de eigenaar/kok nog zo vriendelijk.

De reisorganisatie is echter al uitgeweken naar een ander hotel. Dit hotel is géén aanrader...

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Limbacher Hof in Limbach (Odenwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Limbacher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.