Hotel Landgasthof Limbacher Hof

Hotel Landgasthof Limbacher Hof
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Limbacher Hof voor je op een rij gezet:

21 reviews over Hotel Landgasthof Limbacher Hof in het Nederlands

Zoals de laarste review in juli 2017. Een jaar later is er eigenlijk niets veranderd. personeel vriendelijk en professioneel. Kamer gedateerd, maar schoon. Televisei nog steeds 10 Duitse kanalen. De gasten zijn nu overwegend Nederland, maar voor het hotel is dat schijnbaar geen aanleiding eens te kijken of een aanvulling van Nederlandse zenders goed zou zijn. Eeen goed ontbijt en een goed diner ( op basis van halfpension). In het dorp is niets te beleven: er is nog een bakker.. De omgeving is mooi (Heidelberg, Heilbron, Neckar) . Hotel is toch wel een aanrader voor mensen zonder kinderen die van natuur en cultuur houden.

heerlijk rustig

lia
29-7-2017

vriendelijk hotel. gunstige ligging voor uitstapjes. tip:neem de trein naar heidelberg. schitterend langs de neckar. kamers wat gedateerd. meeste kamers een flink balkon. Geen lift. eten goed.vriendelijk personeel. s'avond niets te doen in t hotel,dus neem een goed boek mee of zo. alleen Duitse zenders op tv

Eenvoudig maar goed hotel

Chris Timmer
27-7-2017

Enthousiaste ontvangst. Eenvoudige maar goede en schone kamer (incl. douche en toilet ruimte) met balkon. Prima ontbijtbuffet. DIner a la carte. Geen haut cuisine maar wel goed

Geen lift aanwezig. Prijs/kwaliteit verhouding niets mis mee.

Bij laatste diner kregen wij consumptie van de chef aangeboden. Wij verbleven er 3 nachten.

In dorp Limbach niets te vinden maar hotel is mooie uitvalsbasis voor o.a Heidelberg en leuke plaatsen aan de Neckar

bijzonder goed

fam. verduijn
22-9-2016

Rustig gelegen hotel aan rand van het dorp, kamer ietwat gedateerd, maar ruim balkon en goede bedden, ontbijt en diner gewoon goed, personeel vriendelijk en hulpvaardig. Wandelroutes te over, zeer goed aangegeven en ook een duidelijke wandelkaart ontvangen. Heidelberg de moeite waard, Kortom ook dankzij het fantastische weer een schitterende vakantie gehad en de accu's weer helemaal opgeladen.

fantastisch

fam de beurs
20-9-2016

een gewoon hotel niks bijzonders alles was netjes kamers waren netjes eten en ontbijt waren goed ontbijt genoeg variatie een van de dames had al gezien dat we met de motor waren en zei direct als jullie uit gepakt zijn kunnen jullie de motor in de garage zetten als jullie dat willen alles bij mekaar was het echt de moeite waard wij zijn wandelaars nou daar kan je daar je hart ophalen alle wandel routes waren genummerd we gaan nog terug

Rust

J. BAKKER
16-9-2016

Prima hotel voor rusrzoekers,die geen luxe verwachten. Ontpbijt goed, diner sober. Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader

Prachtige ligging aan de rand van het dorpje Limbach met uitzicht op de natuur. Voor mensen die van rust houden.

Op een uurtje reizen van Heidelberg, een stad die het bezoeken waard is. Met de trein slingerend langs de rivier De Neckar naar Heidelberg is een belevenis.

Service was voldoende maar verdient wel de aandacht van eigenaar en personeel.

Prijs / kwaliteit verhouding prima. Zeker voor een meerdaagse arrangement.

Goed eten met voldoende variatie. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Kamers gedateerd. Kleine douche en toilet op de badkamer.

Het restaurant was recentelijk gerenoveerd. Nu de kamers nog.

Ontbijt en diner goed met voldoende afwisseling, prettige sfeer tussen de gasten en medewerkers

Hotel is nog in opbouw fase, complimenten voor eigenaar en medewerkers, speciaal voor Nadine, ze was voor ons vier dagen een fantastische gastvrouw.

Geen mooi uitzicht vanaf hotel.

Kees en Greet
18-6-2016

Service is prima en personeel erg vriendelijk! Ontbijt en diner zijn goed.

Hotel staat in een saai dorp, waarvandaan je ook geen mooi uitzicht hebt

op de omgeving.

Jammer dat bij de entree van het hotel het terras rommelig en ongezellig oogt.

Het restaurant ziet er daarentegen netjes uit.

De kamer en badkamer zijn erg verouderd maar wel schoon.

De bedden lagen goed.

Er zijn wandel-en fietsroutes vanaf het hotel.

Om naar leuke stadjes te gaan heb je de auto nodig.

Aanrader is met de trein van Dallau naar Heidelberg,

met prachtige uitzichten op de Neckar!

Vriendelijke hotel

tenmkieftenburg
18-7-2015

Wij hebben hier 5 nachten vertoefd en we moeten stellen dat het hotel zelf zeer goed is, zowel ontbijt als diner goed verzorgd. personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, altijd bereidt om als de soep niet je smaak was een andere soep voor te schotelen, Klasse!!!!Jammer dat je slecht één uur gratis Wifi krijgt. De ligging is in een klein plaatsje op 53 km van Heidelberg en 100 km van Rothenburg Ob der Tauber, beide leuke plaatsjes om te bezoeken. De hele omgeving is voorzien van leuke vakwerk huisjes in de Altstad. Fietsen kan je langs de Main en Neckar waar alles duidelijk staat aangegeven

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landgasthof Limbacher Hof in Limbach (Odenwald), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landgasthof Limbacher Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Landgasthof Limbacher Hof scoort een 8.27 uit 10 op basis van 21 reviews.