Hotel Schwörer

Kleine hotelsWeer vandaag21°4°
Hotel Schwörer
8,4

14 reviews over Hotel Schwörer in het Nederlands

redelijk hotel, maar niet altijd even gastvrij !

Renzo Van Meulebroeck
12-3-2017

Op de accommodatie valt niets op te merken, de kamers zijn vrij ruim en goed onderhouden.

Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker, net zoals het avondeten.

Tijdens de carnavalsperiode sta je hier als gast absoluut niet centraal. De plaatselijke carnavalisten kregen hier letterlijk een voorkeurbehandeling waarnaartoe hotelgasten zich moeten aanpassen (Vb.hotelgasten moesten ''plaats" maken voor lokale carnavalsgroepen, en dienden reeds om 17 u te komen eten en kregen hiervoor slechts amper 1 uurtje tijd, ook kwamen de ''luidruchtige en beschonken'' carnavalisten mee aan de tafel zitten tijdens het eten wat als zeer storend ervaren werd. Carnaval kan leuk zijn voor de plaatselijke bevolking, maar het hotel zou MEER rekening moeten houden dat het gedrag van sommige carnavalisten niet storend mag zijn voor hun gasten...

Ik zal misschien ooit nog naar dit terugkomen, maar zeker niet in de carnavalsperiode !!!

gezellig verblijf

gezellig hotel
7-3-2017

We hebben met een groep kinderen in het hotel gelogeerd om in de omgeving te skiën en snowboarden. De medewerkers waren heel vriendelijk naar de kinderen toe. Als een kind bepaald eten niet lustte waren ze meer dan bereid iets anders apart voor het kind te maken.

De kamers zijn erg mooi. Na een dag actief skiën kon je heerlijk warm douche.

Zeer prettig familiehotel

Rutger Pesch
2-3-2017

Wij komen al jaren in dit hotel met groepen kinderen tijdens de voorjaarsvakantie om te skiën/snowboarden. We hebben zeer prettig contact met het personeel. Kamers zijn ruim en netjes. Bij sommige bedden gaat de lattenbodem er snel uit. Dat is met kinderen iets minder. Eten is Duits (veel vlees, weinig groenten) maar zeer goed verzorgd. Ontbijt is heerlijk. Meneer Schwörer, de oude eigenaar, oogt inderdaad chagrijnig, maar als je hem een beetje kent is hij super vriendelijk en wil hij alles voor je regelen.

Het hotel is zeer geschikt om als familie (met kinderen) of vriendengroep naar toe te gaan.

Tip: je kunt ook slapen in het bij het hotel behorende guesthouse in Käppel. Zeer rustig (minder geschikt voor een gezin) en de prijzen liggen iets lager.

Super goed hotel

Skigroep Ieper
31-1-2017

Super goed hotel, met vriendelijke uitbaters. Propere kamers en superlekker eten.

Voor herhaling vatbaar!! Prijs kwaliteit een topper. Skipas inbegrepen in de overnachting!!!

Stille omgeving. Goed vertoeven

Henk van Z
18-1-2017

Goede kamer met goed ontbijt op een mooie locatie. Vriendelijk personeel

Goed Hotel en mooie kamers en schoon

Fam Bakkes
7-1-2017

Het hotel heeft mooie kamers Alles was er schoon en er is een lift voor het bereiken van de bovenverdieping. Er is voldoende gratis parkeerplaats en met de toeristenkaart kun je gratis reizen met bus en trein Het ontbijt en avondeten zijn prima verzorgt.

Het personeel mag wel wat vriendelijker zijn want dit is iets wat wij in Duitsland toch wel gewend zijn

nooit meer dit hotel met vchagrijnige eigenaars

jacqueline van boekel
26-9-2016

Aan hotel op zich mankeert niets . Maar door het chagrijnig gedrag van eigenaars werd voor ons de prret bedorven. Consumpties afrekenen moest contant

(bij andere gasten niet).Ook vreemd dat men hier de saladebar als 1 gang rekent en de aardappelen en vlees ook als een gang. Dus geen toetje Alleen soep vooraf.

Volgens mij is dat een 2 gangen diner!

We voelden ons Zeer ongewenst. En waarom. ?Wij weten het niet. Heb haar nog compliment gegeven over de mooie kamer. Maar helaas!!! Geen aanrader.

P.'s kindvriendelijkheid weet ik niet. Er waren geen kinderen

Nooit meer

Ria
27-8-2016

De kamers waren dik in orde, het eten redelijk tot goed.

Alleen wat we heel erg misten, daardoor gaan we er niet meer naar toe, was de vriendelijkheid van de eigenaars. Geen belangstelling tonen. Met moeite kon er een goede morgen van af. Zelfs bij het afrekenen niet vragen hoe we het gehad hebben. Helemaal niets in een week tijd! Eigenlijk ongekend in Duitsland. Jammer.

R Hofsink-van der Veen
14-8-2015

Het hotel en eigenaar en personeel geweldig. Een ontzettende aardige barman en lieve eigenaar die ons ook vertelde waar het mooi was en waar we heen moesten gaan wat de moeite waard was. Het was daar gewoon perfect!

Fantastisch!

Erika
20-2-2014

Voor herhaling vatbaar! Geen minpunten! Gratis skipas!

Voordeeluitjes.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwörer in Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwörer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.