Hotel Schwarzwaldgasthof Grüner Baum

Hotel Schwarzwaldgasthof Grüner Baum

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwaldgasthof Grüner Baum voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Schwarzwaldgasthof Grüner Baum in het Nederlands

Iets voor een rustige vakantie

Rinus
18-1-2011

Het hotel is gelegen in een schilderachtig, rustig dal en is een uitstekend oord om er veel van de natuur te genieten.

De bediening is erg vriendelijk, de kamers zijn sober maar prima en er is een goed burgerlijke keuken met een prima ontbijt en goed avondeten en dat alles voor een betaalbare prijs

Zeer vriendelijk hotel

Rob
23-9-2010

Wij zijn in de krokus vakantie van 2009 daar geweest. Voornamelijk omdat we erg laat met boeken waren. Gelukkig was hier nog plaats. Zeer vriendelijke ontvangst, konden vroeg de kamer in (v/a 13 uur) en we hoefden niets aan te betalen.

We hebben hier een heerlijk relaxte vakantie gehad. Nadeel is dat de weg naar de Feldberg redelijk steil omhoog loopt, de eerste ochtend dat wij die kant opwilde kwamen we met alleen winterbanden niet omhoog, we moesten omrijden via Lenzkirch.

Verder eten echt Duits, wij vonden het erg goed; ook het ontbijt. Kamers zijn ook echt Duits, sober maar erg netjes. Verder is er in het hotel of in Raitenbuch weinig te beleven, maar om uit te rusten zeer geschikt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Schwarzwaldgasthof Grüner Baum in Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Schwarzwaldgasthof Grüner Baum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.