Hotel Saigerhöh

Wellness hotelWeer vandaag6°2°
Hotel Saigerhöh
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Saigerhöh voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Saigerhöh in het Nederlands

Zeer fraai gelegen

Pieter
9-12-2011

Kamers hebben verouderd materiaal zoals doorgelegen bedden, tv uit een historisch tijdperk en doorgeroeste tuinstoelen. Wifi alleen bij receptie. Uitstekend ontbijt, beperkte lunchkaart en redelijk menu, niet meer dan dat. Zwembad en douches uitstekend.

afgelegen maar verder een goed 4 sterren hotel

karel und edeltraud meijer-schreiber
25-8-2009

prima fam hotel.

voor winteracties meer geschikt dan voor de zomer tenzij men wandeld graag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saigerhöh in Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saigerhöh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.