Hotel Hochfirststersterster

7.8Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud)

7.8Goed

• Sauna

27 reviews over Hotel Hochfirst

• 2017
    7B.Rigbers12-07-2017

keurig hotel

keurig hotel op een rustige locatie, weg van de drukte van bijvoorbeeld het toeristische Titisee Neustadt. Vriendelijk en net personeel. Ontbijt is goed verzorgd en voldoende. Restaurant is gesloten. Heerlijk eten bij nabijgelegen hotel Ochsen.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9John Ruijter26-02-2017

Zeer goed en net hotel.

Keurig hotel op 15 minuten van de piste. Nette en schone kamers en uitermate vriendelijke gastheren.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• Oude reviews

9Rigaux D'Hondt18-06-2016

fantastische plek

prima mooie omgeving prijs kwaliteit oke

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 9Peerboom29-02-2016

Mooi Hotel met super ontbijt

Met een groep 1 nacht geweest. Mooi ruim hotel met zeer vriendelijke gastheren. Goed en uitgebreid ontbijt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9marc28-07-2015

rustig gelegen hotel

op 2km wandelafstand van de Titisee, maar met de wagen ben je 10km onderweg. het hotel zelf is rustig gelegen. de persoonlijke bediening valt op, het personeel is nog echt begaan met de klanten. men staat telkens klaar om je uitleg te geven of om op je vragen te antwoorden. ontbijt is in buffetvorm en alles is voorradig. het avondeten is meer dan in orde. de kamers met balkon zijn ruim voldoende, goede bedden. het zwembad is niet meer in gebruik. ideale uitvalsbasis om het hoog zwarte woud te leren ontdekken. een aanrader dus

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Marianne en Wim15-05-2015

Fantastische service

Hotel Hochfirst geeft je vanaf het moment dat je binnenkomt het gevoel dat je van harte welkom bent. De klantvriendelijkheid staat met hoofdletters geschreven en wordt in de praktijk gebracht.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Dolf Geenen06-03-2015

Helemaal goed

Inmiddels diverse malen in de buurt van Feldberg geweest maar dit hotel steekt er behoorlijk bovenuit. Super service, super ontbijt, goede bedden en goedkoop.

Gereisd met partner in februari 2015

• 10Alemmers 22-09-2014

Geweldig!!!'

De twee nieuwe eigenaren hebben er iets fantastisch van gemaakt In dit hotel wat al meer dan 100 jaar oud is hebben ze nog steeds de sfeer en warmte weten te bewaren Onze gastheren was niets teveel Het eten was super kamers brandschoon Gratis wifi en hochfirstkaart waar je overal gratis toegang heeft Aanrader om dit te boeken !!!

Gereisd met partner in september 2014

• 3mich12-03-2011

geen vakantiegevoel

Mooi gelegen, ouderwets en saai maar kraaknet hotel met typisch Duitse keuken en correcte bediening. Norse uitbaters zijn niet op kinderen gesteld en dat hebben onze dochtertjes meermaals mogen ondervinden. Hotel voor stappers en langlaufers die van netheid, discipline en ijskoud zwembadwater houden. Absoluut géén gezinshotel. Waren blij dat we na 4 dagen weg konden.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2011

• 9joke van der eycken19-08-2010

Een aanrader !

Het eten is er superlekker: een zeer uitgebreid ontbijt dat goed bijgevuld wordt, het avondeten begint met saladebar, dan een lekker soepje, een smakelijk tussengerecht en als hoofdgerecht keuze tussen vlees en vis. Afsluiter met dessert. Vooral het hoofdgerecht was telkens fijn en heel lekker. De baas kwam ook telkens even vragen of het gesmaakt had. De kamers zijn wat ouderwets, maar zeer proper. Zwembadwater inderdaad veel te koud. Prijskwaliteit toch zeker een aanrader !

Gereisd met vrienden in juli 2010

3 tips over Hotel Hochfirst

• Alemmers , 22-09-2014

Een mooie wandeling naar tittesee of andere bergwandelingen !!

• marc, 28-07-2015

gebruik de hoogzwartewoud voordeelkaart die je ontvangt als je minstens 2 nachten verblijft.

• Marianne en Wim, 15-05-2015

Kloostermuseum in St.Märgen is een bezoek meer dan waard.

0 vragen over Hotel Hochfirst

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats