Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud)

We hebben een aantal aanbieders voor Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud) voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

vakanties Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud)

Voordeeluitjes.nl

Reviews over Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud)

Geweldige camping met een mooie centrale ligging.

M. Heemskerk,
    25-8-2018

Een hele mooie camping, mooie ruime plekken. Heerlijk binnenzwembad, mooi goed verzorgd meertje. Leuke speelplek voor de kids met o.a. een trampoline. Er is een winkel waar je broodjes kan bestellen en waar ze wat basisartikelen verkopen. Het dorp Lenzkirch is dichtbij met daar ook de benodigde winkels. In ieder geval 2 grote supermarkten. Als je langer dan 5 nachten in het Schwarzwald verblijft, krijg je beschikking tot de HochSchwarzwaldkarte, waarmee je leuke uitstapjes kan doen en veelal gratis entree hebt tot zwembaden, boottochtjes, rodelen, etc etc. Het sanitair op de camping is prima en schoon, gratis warmwater en de elektra is niet duur. In het hoogseizoen is het aan te raden om te reserveren. Zelf had ik dat gedaan en wist vooraf al waar we kwamen te staan. Wel zo prettig! Bij de camping zijn 2 restaurants, waar je prima kan eten. Ook in Lenzkirch zijn goede restaurants te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige uitvalsbasis.

Frea de Vries,
    14-8-2018

Fijne camping waar het er gemoedelijk aan toe gaat. Niet allerlei regeltjes wat je wel of niet mag doen: je mag je kampeerplek gebruiken zoals je wilt. Het personeel is altijd bereidwillig om je ergens mee te helpen.

We hebben een paar keer heerlijk gegeten in de Brauereigasthof Rogg, echt een aanrader.

Uren gewandeld in de Wutachschlucht. Wees je er wel van bewust dat je daar met je mobiel geen bereik hebt.

Er valt genoeg te doen en te zien in de nabije omgeving. Wij zijn nog lang niet uitgekeken in het Zwarte Woud.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima, maar wij misten wat sfeer

irene,
    30-8-2017

Camping goed verzorgd, sanitair schoon, voldoende toiletpapier de hele dag, prima douches zonder muntjes!

Prima ligging, maar wel veel vaste plaatsen, waarvan de eigenaars er niet veel waren.

prima uitvalsbasis prachtige omgeving.

Wel misten wij een bepaalde sfeer, waardoor????

Wij hadden wel veel last van wespen, maar daar kan niemand wat aan doen.

prima zwembad voor onze meiden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prima uitvalsbasis om het Zwarte Woud te verkennen

Jeroe,
    26-8-2017

Pensioen Waldwinkel is een prima pensioen met een enorme gastvrijheid. Iedere morgen een uitgebreid ontbijt en tevens de mogelijkheid om halfpension bij te boeken. Dit is een aanrader. Het eten (3-gangen) is 's avonds werkelijk fantastisch en zeer smaakvol. Ook de kamers zijn ruim en worden iedere dag schoongemaakt en voorzien van schone handdoeken. Het is een twee sterren pensioen, maar is door de gastvrijheid en verzorging wel 5 sterren waard. Een ideale locatie voor leuke uitstapjes in de omgeving. Veel wandel- en fietsmogelijkheden. Bij een verblijf van langer dan twee nachten ontvang je ook de Schwarzwaldkarte waarmee je tal van leuke uitstapjes gratis kunt ondernemen. Kortom een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Fijne camping voor gezin met jonge kinderen!

Truus,
    3-8-2017

Een rustig gelegen camping, aantrekkelijk voor gezin met jonge kinderen! Er is nl. een prima binnen zwembad, een buitenmeertje, een mooie speelplaats en een vuurplek. Er zijn voldoende Nederlandse, Duitse en Zwitserse kinderen om mee te spelen. Er is een winkeltje, maar op 2,5 km afstand zijn er ook 2 supermarkten, een bakker, een slager en diverse restaurantjes. Onze ervaring met de horeca op het terrein was niet positief. Niet gastvrij, niet vriendelijk, het duurde heel lang en de kwaliteit/prijsverhouding vonden wij niet in orde. We hebben er dan ook maar 1x gebruik van gemaakt. De temperatuur is hoger dan in NL, maar de omgeving is erg groen, dat betekent ook regelmatig regen/onweer. Dat is op deze camping geen probleem: er is een drooghok en televisieruimte. Het sanitair werd 1x per dag schoongemaakt, dit had best wel 2x per dag gemogen, zo was er regelmatig geen toiletpapier meer in geen van de toiletten. En om 10 uur is het water op het veld afgesloten, er zijn weinig tappunten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Lenzkirch-Kappel-Saig (Zwarte Woud) scoort een 8,9 uit 10, op basis van 33 reviews