Hotel Boulevard

Met jonge kinderen

Redelijk overnachtingshotel

Perry van der Velden
25-8-2009

Puur overnachtingshotel, wel moeilijk te vinden vanaf de snelweg. 4-persoons appartement/kamer (heel groot), maar met matige bedden en veel spullen waren stuk en er stond een bankstel en tafel met 3 stoelen (inrichting met oude spullen en door een doe het zelfer zonder verstand van zaken). Prijs is ok, al met al redelijk.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Boulevard in Leimen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Boulevard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.