Camping Hirtenteich

7,3

3 reviews over Camping Hirtenteich in het Nederlands

Tot rust komen. Geen vertier.

Klapkar
16-8-2018

Erg rustige camping met een paar toerplekken. De hoofdzaak is vaste standplaats maar daar merk je weinig van. Zwembad is een diepe kuil met grindtegels eromheen. Sanitair is top en goed schoon. In tegenstelling wat de vlag bij de ingang suggereert is er voor kinderen niets te doen behalve een klein speeltuintje en het genoemde zwembad.

mooi camping om tot rust te komen

jacqueline
29-6-2014

een mooi camping midden in een ski gebied winkels zijn op 5 km afstand. je kunt in de buurt prachtige wandeling maken je moet allen wel getraind zijn. de wandeling zijn langer dan ze staan aan geven.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

uiternate rustig / geen vertier

Jan en Ria van de Water
7-9-2008

Wij kampeerden op een vrijwel leeg veld. 's Avonds een enkele passant. Tentenkamp op enige afstand geeft 's nachts wel overlast. Geen speelgelegenheid voor de kinderen rond het kampeerveld.

Gereisd Met partner in september 2008

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hirtenteich in Lauterburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hirtenteich zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.