Hotel AKZENT Hotel Laupheimer Hof

Hotel AKZENT Hotel Laupheimer Hof

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Laupheimer Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Laupheimer Hof in het Nederlands

Goed hotel, netjes, schoon, goede service.

Hein van der Meulen
14-8-2016

Mooi hotel op een mooie ligging. De ontvangst en service zijn zeer goed. Vriendelijk personeel. Mooie kamers, netjes en schoon. Goede bedden. Het is een prima hotel. De prijs is ook zeer goed, niet duur.

Hotel ligt in het centrum en heeft moderne Zen kamers(gemoderniseerd) en mooie kamers in Duitse stijl.

Het personeel is erg vriendelijk en de sevice is uitstekend.

Goede keuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Laupheimer Hof in Laupheim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Laupheimer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AKZENT Hotel Laupheimer Hof scoort een 7.97 uit 10 op basis van 86 reviews.