Hotel Becksteiner Rebenhof

Kleine hotelsWeer vandaag19°-1°
Hotel Becksteiner Rebenhof
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Becksteiner Rebenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Becksteiner Rebenhof in het Nederlands

mooi gelegen hotel

len en jan
11-9-2009

Hier 1 nacht gelogeerd op weg naar Italië. Het is echt een aanrader, even rijden van de snelweg maar daar krijg je ook iets voor terug! Het ligt heel stil tussen de wijngaarden op een heuvel. De kamers zijn eigenlijk appartementen, heel groot met keukenblok en leuk ingericht met vrolijke kleuren. Er is een groot terras buiten waar je heerlijk kunt zitten en eten. Vriendelijke mensen. Er is ook een welness-gedeelte met overdekt zwembad maar dat hebben we niet gezien. Ontbijtbuffet ook compleet. Gehele hotel mediteraans ingericht. Als we nog eens in Duitsland gaan overnachten dan zeker weer naar dit hotel!

Gereisd met partner in september 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Becksteiner Rebenhof in Lauda - Königshofen / Beckstein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Becksteiner Rebenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.