Hotel Krehl

9 reviews over Hotel Krehl in het Nederlands

Goed familiehotel

markr
17-8-2016

Geboekt voor 1 nacht voor doorreis. Prima kamers, enigsIns gedateerd, maar alles netjes en schoon. Grote familiekamer met veel ruimte. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Een hotel om te onthouden

Twinlife
7-8-2014

Op de terugweg vanuit Italië hier 1 nacht geslapen.

Wij hadden een familie kamer geboekt en bij het openen van de deur leek het meer een appartement.

Een aparte slaapkamer voor de kinderen die vrij groot was, en de kamer zelf was enorm groot deze ingericht met een keukentje en twee opklapbedden. een eethoek en een zitje.

Grote badkamer met een heerlijke douche.

Zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Absolute aanrader!

Fam. Breuer
9-8-2012

Dit hotel geboekt via email om 07:05u voor één overnachting bij de doorreis naar oostenrijk. Eigenaar mailde een voorstel binnen 5 minuten terug. Een mailtje terug en alles was geregeld. Kwamen 's zondags aan (vrije dag eigenaar), maar alles was perfect geregeld. De code voor de deur, de kamersleutel in de envelop, de aanraders mét routebeschrijving van de restaurants, super!. Extra grote kamer met aparte ruimte voor de kinderen met goede grote bedden. Badkamer ook goed in orde. 's Morgens de eigenaar ontmoet. Super vriendelijke en behulpzame man. Zeer, zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Kortom een absolute aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Zeer geschikt voor overnachtingshotel

Marcel
4-9-2011

Op terugweg vanuit Italie dit hotel uitgekozen. Vroegen om een driebettzimmer en kregen een prachtige kamer op de bovenste verdieping. Het was meer een soort van appartement met aparte kamer voor onze dochter en een klein keukentje met koelkast. Prima badkamer en erg schoon. Zeer vriendelijk personeel en een fantastische keuken tegen een redelijke prijs. We gaan hier zeker nog eens terug als we op doorreis zijn. Wifi is ook aanwezig voor 3,- per 24 uur. Ontbijt was ook uitstekend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Fijn doorreishotel

Henriëtte
4-8-2011

Op doorreis naar Oostenrijk hebben we overnacht bij hotel Krehl. Omdat we op zondag arriveerden konden we met een code binnen komen, aangezien de receptie op die dag niet bemand is. Alles lag prima klaar en er werd een aanbeveling gedaan waar we konden eten. Het Italiaanse restaurant aan de Bahnhofstrasse was voortreffelijk en goedkoop. Het ontbijt was prima en het personeel erg vriendelijk. We hadden een zolderkamer met een apart gedeelte waar 2 bedden stonden meer voor de kinderen. Je bent zo weer op de A8.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Perfect overnachtingshotel

mabelco
4-8-2011

Twee nachten in dit hotel verbleven in een familiekamer met aparte slaapkamer.

Perfecte service, goed eten, zowel s'avonds als s'ochtends tegen redelijke prijs.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Prima overnachtingshotel

Gwen
25-7-2011

Op weg naar Oostenrijk hier met onze tieners twee nachten overnacht in een familiekamer. Kamer heeft een klein keukentje en een apart kamertje waar de kinderen slapen. Dit is wel een klein slaapkamertje met schuine wanden, maar op zich te doen. De kamers zijn schoon en de bedden (al zijn ze wat gedateerd), hebben een goed comfort.

Het eten in het hotel is erg goed en niet duur. In de ohtend een prima ontbijtbuffet. Het dorpje Laichingen stelt niet veel voor. Wel is het leuk om een wandeling te maken (20 minuten) naar de tiefenhohle. Mooie grot om te bekijken.

Al met al een prima overnachtingshotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Heel goed hotel!

12-9-2010

Wij hebben hier overnacht tijdens onze terugreis van Italie (in de buurt van Venetie) naar Nederland. Dit hotel is echt een aanrader. Ontzettend vriendelijk personeel, ook voor onze dochter van 1,5 jaar. De kamer was heel ruim. Het eten 's avonds was erg goed, het ontbijt eenvoudig maar ook goed. Kinderbedje stond netjes klaar bij aankomst en de kinderstoel stond ook al voor ons klaar bij het ontbijt. Echt een prima hotel!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Super overnachtingshotel

Maar
17-8-2010

Wij hebben op doorreis naar het Gardameer in Italie overnacht in Hotel Krehl in Laichingen. De sfeer was er erg goed en vriendelijk. Gemoedelijk. We sliepen in een ruime familiekamer met apart kamertje (prinsessentorentje noemden wij het) voor de kinderen. Het was een zeer ruime kamer, zelfs met keukenblok. Bedden waren prima. Ontbijt was ook voortreffelijk en in een gezellige ruimte. 's avonds hebben we ook in het hotel gegeten, buiten. Prima en ze deden er alles aan om de kinderen het naar hun zin te maken. Het hotel ligt midden in het centrum van het kleine Laichingen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Krehl voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Krehl in Laichingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Krehl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.