Hotel Gasthof Post

9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Post voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Gasthof Post in het Nederlands

Anders

Vind het hotel prima gelegen voor ons op weg naar Italie. Vasn huis 700 km naar Laichingen en de volgende dag verder.

Goed georganiseerd Hotel

Paul
27-7-2014

Wij zijn bij dit hotel terechtgekomen via touroperator we zochten in Ulm een hotel voor een overnachting op de terugreis uit Italië. Wat een geluk dat we in Ulm geen familiekamer konden vinden en hier wel. Het is een kleine 30 km van Ulm richting Stuttgart, 10 km van de snelweg. Rustig dorpje maar groot duits hotel met wellnes voorziening (60 kamers). We kwamen pas rond 21u aan, ontvangst was hartelijk en we konden nog eten. Goede Duitse keuken met betaalbare prijzen. Mooie grote kamer, met grote douche. Kinderen sliepen op een uitklapbank. Goede bedden. Ontbijt was geweldig, menig hotel kan hier iets van leren. We vroegen of onze kinderen (11, 15) 's morgen (half 8) gebruik mochten maken van de welness ruimte. Normaal gesproken gesloten maar het was totaal geen probleem om deze te openen. Deze ruimte is van alle welness gemakken voorzien. Aanrader dus en hopen hier in de toekomst nog eens terug te komen.

Service vriendelijkheid schoon

M Lubbers
6-5-2010

Vanaf binnen komst in het hotel tot en met het vertrek wordt je overladen met service en vriendelijkheid

De mensen geven je het gevoel dat je er bij hoort en niet zomaar een kamernummer bent

De keuken is streek georiënteerd teven houd men rekening met de seizoenen ( b.v asperges ) in deze tijd ( april-mei )

Kamers echt schoon en ruim van opzet

Op zeker een aanrader als je evt. op doortocht bent of in de omgeving van Ulm een aantal dagen wil verblijven

We hebben een aantal aanbieders voor Gasthof Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof Post in Laichingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.