Reviews over Laichingen

Goed familiehotel

markr,
    17-8-2016

Geboekt voor 1 nacht voor doorreis. Prima kamers, enigsIns gedateerd, maar alles netjes en schoon. Grote familiekamer met veel ruimte. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaar en personeel!!!

Een hotel om te onthouden

Twinlife,
    7-8-2014

Op de terugweg vanuit Italië hier 1 nacht geslapen.

Wij hadden een familie kamer geboekt en bij het openen van de deur leek het meer een appartement.

Een aparte slaapkamer voor de kinderen die vrij groot was, en de kamer zelf was enorm groot deze ingericht met een keukentje en twee opklapbedden. een eethoek en een zitje.

Grote badkamer met een heerlijke douche.

Zeker een hotel om nog eens terug te komen.

Goed georganiseerd Hotel

Paul,
    27-7-2014

Wij zijn bij dit hotel terechtgekomen via touroperator we zochten in Ulm een hotel voor een overnachting op de terugreis uit Italië. Wat een geluk dat we in Ulm geen familiekamer konden vinden en hier wel. Het is een kleine 30 km van Ulm richting Stuttgart, 10 km van de snelweg. Rustig dorpje maar groot duits hotel met wellnes voorziening (60 kamers). We kwamen pas rond 21u aan, ontvangst was hartelijk en we konden nog eten. Goede Duitse keuken met betaalbare prijzen. Mooie grote kamer, met grote douche. Kinderen sliepen op een uitklapbank. Goede bedden. Ontbijt was geweldig, menig hotel kan hier iets van leren. We vroegen of onze kinderen (11, 15) 's morgen (half 8) gebruik mochten maken van de welness ruimte. Normaal gesproken gesloten maar het was totaal geen probleem om deze te openen. Deze ruimte is van alle welness gemakken voorzien. Aanrader dus en hopen hier in de toekomst nog eens terug te komen.

Absolute aanrader!

Fam. Breuer,
    9-8-2012

Dit hotel geboekt via email om 07:05u voor één overnachting bij de doorreis naar oostenrijk. Eigenaar mailde een voorstel binnen 5 minuten terug. Een mailtje terug en alles was geregeld. Kwamen 's zondags aan (vrije dag eigenaar), maar alles was perfect geregeld. De code voor de deur, de kamersleutel in de envelop, de aanraders mét routebeschrijving van de restaurants, super!. Extra grote kamer met aparte ruimte voor de kinderen met goede grote bedden. Badkamer ook goed in orde. 's Morgens de eigenaar ontmoet. Super vriendelijke en behulpzame man. Zeer, zeer uitgebreid en lekker ontbijt. Kortom een absolute aanrader.

Zeer geschikt voor overnachtingshotel

Marcel,
    4-9-2011

Op terugweg vanuit Italie dit hotel uitgekozen. Vroegen om een driebettzimmer en kregen een prachtige kamer op de bovenste verdieping. Het was meer een soort van appartement met aparte kamer voor onze dochter en een klein keukentje met koelkast. Prima badkamer en erg schoon. Zeer vriendelijk personeel en een fantastische keuken tegen een redelijke prijs. We gaan hier zeker nog eens terug als we op doorreis zijn. Wifi is ook aanwezig voor 3,- per 24 uur. Ontbijt was ook uitstekend.

Laichingen scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews