Hotel Zum Schwanen

Kleine hotelsWeer vandaag5°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Schwanen voor je op een rij gezet:

Laatste review

We hebben hier overnacht op de terugreis naar Nederland en dat is goed bevallen.

Nette, schone kamer en badkamer.

's Avonds in het restaurant gegeten en dat was erg goed. Geen restaurant voor 'n snelle hap maar in alle rust dineren.

Het ontbijt (€8,00) was ook uitgebreid en prima.

Personeel is netjes en accuraat maar niet echt vriendelijk.

Hotel ligt ca. 8 km . van de snelweg, makkelijk te vinden. Tip: voor je terug rijdt naar de snelweg even tanken bij de benzinepomp vlakbij het hotel, stukken goedkoper dan langs de snelweg.

2 reviews over Hotel Zum Schwanen in het Nederlands

Prima voor 'n nachtje op doorreis

Marja
29-9-2016

Nette, schone kamer en badkamer.

Het ontbijt (€8,00) was ook uitgebreid en prima.

Personeel is netjes en accuraat maar niet echt vriendelijk.

Prima doorreis hotel

Inge
9-8-2011

Dit hotel is prima op doorreis skivakantie. De kamer die wij hadden was helaas nog in oude staat en erg gedateerd. De kamer was klein maar wel schoon. Er zijn ook nieuwe kamers (de foto's daarvan stonden uiteraard op de website) dus zorg dat je zo'n kamer krijgt want die zien er een stuk beter uit. Voor slechts een nachtje op doorreis is het hotel verder prima geschikt. Het ontbijt kost bijna niets (€ 4.80 p.p.) en de keus is nog behoorlijk uitgebreid.

1 tip: De kamer die wij hadden had een heel licht doorlatend gordijn. Later zagen wij pas dat er ook een koord hangt om het rolluik aan de buitenkant naar beneden te doen. Op die manier kun je de kamer dus wel donker maken!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Schwanen in Lahr, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Schwanen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.