Hotel Viva Sky

Kleine hotelsWeer vandaag8°6°

We hebben een aantal aanbieders voor Viva Sky voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Viva Sky in het Nederlands

goed hotel met schitternd uitzicht

F. Sluiter
20-9-2016

Hotel viva sky is een fijn hotel met een goede prijs kwaliteitverhouding. De kamers zijn groot , mooi , , schoon, volgens een thema ingericht. Het ontbijt is super en het uitzicht vanaf de 8e verdieping van het hotel is schitterend.

Alles (het centrum van de stad en de bodensee) zijn lopend te bereiken. Enige nadeel is het parkeren van de auto (15 euro per dag in een nabij gelegen parkeergarage). Als de bodensee je vakantiebestemming wordt dan beveel ik dit hotel van harte aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Viva Sky in Konstanz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Viva Sky zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.