Hotel Steigenberger Inselhotel

Weer vandaag3°-4°
Hotel Steigenberger Inselhotel
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Inselhotel voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Steigenberger Inselhotel in het Nederlands

mooi gelegen htel

llj
8-10-2016

het hotel heeft een speciale uitstraling , het is een vroeger dominikanessenklooster ( overal in de gangen muurschilderingen ) ,prachtig gelegen aan de Bodensee .

kamers met alle comfort ,al dan niet met meerzicht

restaurant :uitstekend en heel uitgebreid ,lekker ontbijtbuffet .

Minpunt : er zijn geen salons waar je rustig kan zitten om iets te drinken of een boek te lezen , wat bij slecht weer een "must" is .

Een super hotel

ingrid
20-7-2014

Een bijzonder luxueus hotel met behulpzaam personeel. Het hotel ligt jammer genoeg naast de spoorweg, doch op onze kamer hoorden we er weinig van.

Prijzig maar goed

Joost
10-1-2014

Prijzig maar zeer comfortabel hotel. Kamers zijn vrij luxe, goeie badkamer en fijne bedden. Ontbijt is erg goed, veel keuze. Personeel is behulpzaam. Parkeren bij het hotel is wel kostbaar.

Prachtige ligging

Martin
10-1-2014

Erg mooi hotel, direct aan de Bodensee. Het is een oud klooster met nog veel muurschilderingen, mooie lange gangen met gewelven etc. Mooi afgewerkt allemaal, vriendelijk personeel en heerlijk uitbreid ontbijt. Ruime luxe kamers, niks op aan te merken! De prijs is stevig maar wel de moeite waard. Tien minuten lopen naar het centrum

2008

Goede ligging, slechte keuken

Fabio
3-8-2008

Dit hotel heeft de beste ligging van heel Konstanz aan het meer met een prachtig terras en een geweldig uitzicht. De receptie is netjes en verzorgd en de eerste indruk is goed. De kamers die wij hadden genoten van het mooie uitzicht maar waren wel eens aan renovatie toe. Met de kwaliteit van het eten is het echter slechter gesteld. De kombinaties zijn ver gezocht en de gaarheid van de ingrediënten was soms ver te zoeken. De rest van de service was wel in orde. Aan de receptie zat iemand speciaal om de gasten te informeren over de regio, wat heel handig was. Zeker te bezoeken in de buurt : de Rheinfalle in Schaffhausen en het dorpje Stein am Rhein.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Inselhotel in Konstanz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Inselhotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.