Hotel Petershof

We hebben een aantal aanbieders voor Petershof voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Petershof in het Nederlands

je moet fit zijn

Robert, 25-7-2015

het hotel beschikt niet over een lift.Dat is zeer ongemakkelijk als je met koffers na een vermoeiende reis aankomt en dan ook nog eens 6 trappen(3 hoog)op moet.sAvonds waren we dan ook buiten adem op onze kamer.Verder was het restaurant alleen voor het ontbijt open,aangezien de koks in de zomer op de boot zitten en daar een diner verzorgen(3 uur durende rondvaart).Tevens is er geen bar of iets dergelijks waar je savonds nog even lekker kunt zitten.

Het ontbijt was verder prima,alleen moest je de eieren nog wel zelf koken dmv een netje in heet water.De aangegeven kooktijden(16min voor een hard ei)zijn echter te weinig,hier is 20 min eerder raadzaam.

De kamers zagen er verder netjes uit,helaas geen airco,maar wel een rolluik dus als je die smorgens dicht deed,werd het tocht niet al te benauwd.De bus,lijn 6,stopt voor de deur en het busvervoer was gratis met onze gastkaart.

Al met al maakte het hotel een beetje een oude indruk,met veel hout en weinig faciliteiten.

Wat een verwennerij

Annette, 20-3-2012

Het is niet zo'n groot hotel, maar wel erg gezellig. Wij sliepen voor een nacht op een kamer met twee kinderen. Was goed te doen. Toen het ontbijt. Wat een verwennerij. Je kon niet zo gek bedenken of het lag er wel. Zo'n ontbijt hebben wij op Djerba (Tunesie) na nooit meer gehad.

Knus hotel

Martine, 18-8-2011

Gelegen vlakbij het centrum.

Hotel zeer knus.

Ontbijt uitgebreid. Voor verse koffie moet je wel vroeg op, anders even verse koffie vragen.

Om 6:30uur worden de thermosflessen al gevuld.

Helaas geen airco, wat wel nodig was.

Onze kamer was zeer gehorig. Wel een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Petershof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Petershof in Konstanz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Petershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Petershof scoort een 8.41 uit 10 op basis van 168 reviews.