Hotel Augustiner Tor

5 reviews over Hotel Augustiner Tor in het Nederlands

Anders

Goede centrale mogelijkheid.

1-3-2014

Voor een korte zakenreis ideaal hotel in Konstanz. Maar ook voor een lang weekend winkelen zou ik terugkomen.

Voor een zakenreis oké, de oude stad met veel gastronomie ligt in de onmiddellijke omgeving. Slechts enkele stappen naar de oever van het meer, ideaal om te joggen en te wandelen. Ideaal gelegen voor mensen die met de trein reizen, want het station ligt op een steenworp. Voor mensen met de auto niet echt optimaal, want in de directe omgeving zijn er geen parkeergelegenheden en naar de parkeergarage is het een paar honderd meter. De kamers zijn klein maar goed, ontbijt prima.

De kamers zijn zeer stijlvol en royaal ingericht. De badkamer erg schoon, de kamer in het algemeen. Het hotel ligt ook nog in het hart van Kostanz en is een prima uitvalsbasis. De receptioniste is uiterst vriendelijk en je voelt je welkom. Ook top is de prijs-kwaliteitsverhouding.

We hebben een aantal aanbieders voor Augustiner Tor voor je op een rij gezet:

We hebben spontaan voor het Augustiner Tor gekozen, want de prijs/kwaliteitsverhouding leek op het eerste gezicht de beste. Het personeel werkt totaal als 'hulppersoneel '; wel vriendelijk en ze proberen te helpen, maar het servicepersoneel werkt totaal onprofessioneel en weinige hebben sociale vaardigheden of professionaliteit. Door het weinige personeel is het receptiepersoneel 's morgens tot 13:00 in de ontbijtzaal te vinden. De receptie in de lobby is niet ordelijk, zo staan er bijvoorbeeld lege waterflessen waar de gasten ze kunnen zien. De poetsvrouwen zijn echt slecht gehumeurd en behandelen de gasten ook zo. Ze staan te roddelen in het bijzijn van gasten of ze bepalen bijvoorbeeld een vroegere check-out of ze wilden de bedden opmaken, hoewel er een 'do not disturb'-bordje hing,of eisten dit zelfs. Het ontbijtbuffet was goed. Pluspunten: vers fruit, zoals meloenen, grapefruits, enz.; Minpunt: afbakbroodjes. Storend is ook de open keuken aan de ontbijtzaal, zo hoor je het geklepper van het keukengerei en zie je ook het gebrek aan hygiëne in de keuken. Nogmaals: onprofessioneel (vooral als je de kamerprijzen in beschouwing neemt). Kamers: zeer modern ingericht, kluisje, grote, heldere en nieuwe badkamer met haardroger en cosmeticaspiegel (voor zover die niet zoals bij ons afgebroken is en dus ontbreekt), een nadeel zijn de kleine vensters en geen airco, afhangende van de kamer. Dus: vanwege de goede ligging en de moderniteit van het hotel zouden ze er iets meer mee kunnen doen: Nadeel: hygiëne en onprofessionaliteit van het personeel.

Aangenaam stadshotel.

9-6-2013

Ik kom sinds enige jaren regelmatig in dit hotel tijdens congressen. Goede locatie, schone, doelmatige kamers, onlangs gerenoveerd.

We hebben een aantal aanbieders voor Augustiner Tor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Augustiner Tor in Konstanz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Augustiner Tor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.