Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ app.)

7.9Goed

Duitsland, Baden-Württemberg, Konigsfeld (Zwarte Woud)

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Schwarzwald Parkhotel (+ app.) voor je op een rij gezet:

• Sauna

69 reviews over Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ app.)

• 2018
    9zonneterp11-08-2018

Voor herhaling vatbaar, we hebben genoten.

Goed hotel. Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, schone royale kamer, Perfect dat een bus-gezelschap in een aparte ruimte kan ontbijten e/o dineren. Jammer dat we 1 keer wel heel erg lang op het eten hebben moeten wachten

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

6vos-gilson22-08-2015

nooit meer!!!

Buiten zeer verwilder. Binnen wel proper. Bedden verschrikkelijk niet op te slapen. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Onvriendelijk personeel ! Zeker geen 3 sterren waard. Het zwembad was dicht. Na een helse nacht zonder slapen waren we zeer blij om te kunnen vertrekken maar aangekomen op onze eigenlijke bestemming 28 km verder (2u later dus)merken we dat ons zoontje zijn nintendo Ds vergeten is. Onmiddelijk gebeld naar hotel maar daar deden ze niet eens de moeite om te gaan kijken maar ze zouden ons bellen als de kuisvrouw namiddag was geweest dus zijn we zelf teruggereden. Na veel onderhandelen mochten we samen met iemand van het hotel gaan kijken, natuurlijk was de kamer volledig opgeruimd en de dame in kwestie al naar huis! Na nog een paar telefonische contacten zonder enige medewerking hebben we klacht ingediend. Ons zien ze daar NOOIT meer.Voor 116euro voor 1 nacht hadden we een betere service verwacht!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 6Fred20-09-2014

Ligging en kamer goed en dat was alles.

Schwarzwald park hotel was ons aangeboden als 4 sterren, echter het heeft veel achterstallig onderhoud en het eten (buffet) is er nog 2 waard. Je moest vroeg zijn anders was het al koud. Het ontbijt kan ermee door maar heb beter meegemaakt in 4 sterren hotels. Het personeel was ook niet al te vlot. Tot onze verbazing wilden we donderdagavond gaan eten en kregen we te horen dat de keuken gesloten was en we zelf maar ergens wat te eten moesten gaan halen. Het hotel zou ons dan met € 15 p.p. tegemoet komen. Bij navraag waarom werd ons meegedeeld dat er te weinig gasten waren om voor te koken. Op vrijdag hebben we nog ontbeten, doch bij het uitchecken kon er plotseling alleen contant worden afgerekend, daar de apparatuur (zgn) kapot was. Daar wij in de loop van de week geruchten hadden gehoord over een faillissement en er bijna geen personeel meer was op vrijdag vraag ik af wat er waar van is. Al met al een niet zo fraai verblijf in een overigens schitterend gelegen hotel.

Gereisd met partner in september 2014

• 7j.eikelboom14-09-2014

Fijn verblijf

Beleeft ontvangen en appartement 403 toegewezen. Na de negatieve reacties die we hadden gelezen was het een hele opluchting dat dit meeviel. Het appartement was schoon, groot ,licht en een beetje gedateerd . Het eten was in buffetvorm ( persoonlijk liever geserveerd ) Kwaliteit van diner en ontbijt voldoende. Goede bedden en frisse kamer. Dagelijks werd het appartement verzorgd. Prachtige omgeving( ideaal wandelen) en voldoende mogelijkheden voor uitstapjes.

Gereisd met partner in september 2014

• 7Theo08-09-2014

Niet aan verwachting voldaan.

Het park is mooi gelegen. Wij logeerden in het gastenverblijf. Zag er niet zo mooi meer uit. Is nodig aan een opknapbeurt toe, vloerbedekking likje verf hier en daar. de bedden waren nogal zacht , er is een spaanplaat plaat onder gelegd om doorzakken te voorkomen. Verder een grote kamer met een klein keukentje , ruime badkamer. Ontbijt was goed maar ook niet meer dan dat. Avondeten alleen in buffetvorm was matig. Vier keer van de zeven keer KOUD. Twee keer konden we geen drinken bestellen , simpel omdat er niemand kwam kijken. En SCHREEWEN daar houden we niet van. Bediening was erg slecht avonds en onvriendelijk. Tijdens het ontbijt was wel alles goed en vriendelijk geregeld. Vriendelijke dames gewoonweg. VRIENDELIJK KOST GEEN GELD Een tip: Er is wel een lift in het gastenverblijf !!! Maar de afstand lopen naar het hotel is wel een heel stukje lopen. Voor mensen slecht ter been zoals ik , sterk af te raden.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 3Heidi Tips24-08-2014

Zeer teleurstellend, zijn prijs zeker niet waard!

Hopeloos verouderd hotel! Zal ooit wel een mooi hotel geweest zijn maar in niet meer onderhouden! Zwembad is al geruime tijd stuk! Biljartruimte is nooit meer open. Jeux de boules banen en tafeltennis zijn onderkomen en onbespeelbaar. Eten is lauwe 'kostschoolkost' Kamers zijn niet onderhouden, verf bladdert van muren. Matrassen zijn oud en doorgelegen. Het enige wat wel goed is, is de hygiëne! Het poetspersoneel verricht hier wonderen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 4Fam. Offringa17-08-2014

zoek iets anders

Omgeving is prachtig. Hotel doet gedateerd aan. Ontbijt is aardig, maar avond-eten is een regelrechte ramp. Het is nog net geen gaarkeuken, maar het komt in de buurt. Ik zou dit hotel links laten liggen en voor hetzelfde geld iets anders zoeken

Gereisd met partner in januari 2014

• 2Brakean12-08-2014

Verblijf viel tegen!

Hotel ziet er prachtig uit van de buitenkant, maar ons appartement in het bijgebouw was erg verouderd en heel hard aan een renovatie toe, alles is zwaar verouderd en echt aan vervanging toe! Het ontbijtbuffet was goed, maar het avondbuffet viel erg tegen, en wat ons het meeste stoorde is dat er totaal niet aan kinderen wordt gedacht, onze jongste heeft 3 dagen sla en brood gegeten, vandaar dat we een keer na het eten naar de Mcdonalds zijn gereden 10 km verderop! De eetzaal heeft meer weg van een vreetschuur, zoveel mogelijk mensen in een zaal....onze buurman zat met zijn rug tegen onze tafel! dus het was voor ons snel eten en weer weg,heel erg ongezellig! Het zwembad is nog steeds gesloten en het ziet er ook niet naar uit dat deze snel open gaat, als vervanging mag je in het gemeentezwembad gaan zwemmen. Wifi alleen bij de receptie. Wij vonden het erg tegen vallen en vinden dat als je een hoop geld betaald en in een 3* hotel zit dat je toch wel iets meer kan verwachten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 2M.A. Klijn28-07-2014

Wat een slecht hotel!!

De receptie was onvriendelijk, op grove wijze werd ons duidelijk gemaakt dat het ontbijt links was en diner rechts. Zwembad was door een storing buiten werking. Dit was geen storing maar al heel lang buiten gebruik. Doorgangen waren met gipslatten dicht gemaakt. Dat voor een storing. Alleen buffet was mogelijk. Je moest langs de receptie met je bord lopen. Het buffet was uitermate smerig, vies koud en gaf een aanblik alsof mijn kat zijn maaginhoud had uitgekotst. Zeer ontevreden hebben we ons te goed gedaan aan wat stokbrood en soep en een klein stukje vlees. De tweede avond was nog slechter. Vieze vissenkoppen keken je aan als je een au bon Marie opende, groenten lag door elkaar en zag er echt niet uit. Smerige pasta waarbij je absoluut niet kon zien wat er in zat.. Het enigste vleesproduct waren een paar drumsticks. Er was niets voor kinderen om te eten. Ik hoorde allerlei klachten over en weer over mensen met kinderen. Schande!! Weg met dit hotel. Niet naar toe gaan!

Gereisd met partner in juli 2014

• 9Roger Vanderwaeren21-07-2014

Stijlvol hotel

Van 23 juni tot 5 juli verbleven van het Parkhotel dat naast een klassiek hoofdgebouw over tal van villa's in "Schwarzwald" stijl beschikt. In één van die villa's betrokken wij een ruime studio met alle comfort (led-TV(BVN), Kitchenette, salon...). De maaltijden worden opgediend in buffetvorm en zijn ruim en vrij gevarieerd doch voornamelijk Duits georiënteerd. Hoewel het een groot hotel is beschikt het niet over een centraal restaurant, maar worden de maaltijden gebruikt in de diverse kleinere zalen en het bistro verspreid over de benedenverdieping van het hoofdgebouw waartussen zich de receptie en de buffetzaal bevindt. Deze indeling is niet erg praktisch maar ook niet echt gezellig zeker wanneer horden supporters (WK-voetbal) het bistro bevolken. Vanuit het hotel vertrekken tal van goed bewegwijzerde wandelwegen en in de onmiddellijke omgeving bevindt zich ook het modern gemeentelijk open zwembad dat tegen een gereduceerde prijs (2,50€) door de hotelgasten. kan worden bezocht

Gereisd met partner in juni 2014

Hotel Schwarzwald Parkhotel (+ app.) info