Sorteren

Reviews over Konigsfeld (Zwarte Woud)

Mooie plek

j.eikelboom
    14-9-2014

Mooi kurpark en bosrijke omgeving met traditionele boerderijen.

Mooie plaats

Heidi Tips
    24-8-2014

Mooie plaats met een aantal mogelijkheden voor uitstapjes. Het gemeentelijk park is mooi en gezellig om wat te gaan drinken.

Helaas is er geen enkele bewegwijzerde wandelroute of wandelroutekaart. Daarvoor ben je op jezelf aangewezen...

Zwarte Woud blijft een mooi gebied

Fam. Offringa
    17-8-2014

De omgeving is mooi. Ideaal om motor te rijden. Genoeg te zien en te doen

Mooi wandelgebied

Roger Vanderwaeren
    21-7-2014

Tal van goed bewegwijzerde wandelwegen die tot diep het Zwarte Woud intrekken kenmerken "Konigsfeld". Vanuit Konigsfeld kan je ook makkelijk het zuiden van het Zwarte Woud bezoeken, inclusief de streek rond het Bodenmeer. De wegen zijn in voortreffelijk staat, de bewegwijzering - talrijke "Umleitungen" - kan iets beter, een goede recente wegenkaart is een must al dan niet aangevuld met een GPS. Hou wel rekening met de typische Duitse rijstijl vooral in de bergen waar 100 km per uur eerder regel is dan uitzondering.

Konigsfeld (Zwarte Woud) scoort een 7,2 uit 10, op basis van 19 reviews