Reviews over Konigsfeld (Zwarte Woud)

Voor herhaling vatbaar, we hebben genoten.

zonneterp
    11-8-2018

Goed hotel.

Zeer vriendelijk personeel, heerlijk eten, schone royale kamer,

Perfect dat een bus-gezelschap in een aparte ruimte kan ontbijten e/o dineren.

Jammer dat we 1 keer wel heel erg lang op het eten hebben moeten wachten

Fijn verblijf

j.eikelboom
    14-9-2014

Beleeft ontvangen en appartement 403 toegewezen. Na de negatieve reacties die we hadden gelezen was het een hele opluchting dat dit meeviel. Het appartement was schoon, groot ,licht en een beetje gedateerd . Het eten was in buffetvorm ( persoonlijk liever geserveerd ) Kwaliteit van diner en ontbijt voldoende. Goede bedden en frisse kamer. Dagelijks werd het appartement verzorgd.

Prachtige omgeving( ideaal wandelen) en voldoende mogelijkheden voor uitstapjes.

Niet aan verwachting voldaan.

Theo
    8-9-2014

Het park is mooi gelegen.

Wij logeerden in het gastenverblijf.

Zag er niet zo mooi meer uit.

Is nodig aan een opknapbeurt toe, vloerbedekking likje verf hier en daar.

de bedden waren nogal zacht , er is een spaanplaat plaat onder gelegd om doorzakken te voorkomen.

Verder een grote kamer met een klein keukentje , ruime badkamer.

Ontbijt was goed maar ook niet meer dan dat.

Avondeten alleen in buffetvorm was matig.

Vier keer van de zeven keer KOUD.

Twee keer konden we geen drinken bestellen , simpel omdat er niemand kwam kijken.

En SCHREEWEN daar houden we niet van.

Bediening was erg slecht avonds en onvriendelijk.

Tijdens het ontbijt was wel alles goed en vriendelijk geregeld.

Vriendelijke dames gewoonweg.

VRIENDELIJK KOST GEEN GELD

Een tip:

Er is wel een lift in het gastenverblijf !!!

Maar de afstand lopen naar het hotel is wel een heel stukje lopen.

Voor mensen slecht ter been zoals ik , sterk af te raden.

Stijlvol hotel

Roger Vanderwaeren
    21-7-2014

Van 23 juni tot 5 juli verbleven van het Parkhotel dat naast een klassiek hoofdgebouw over tal van villa's in "Schwarzwald" stijl beschikt. In één van die villa's betrokken wij een ruime studio met alle comfort (led-TV(BVN), Kitchenette, salon...). De maaltijden worden opgediend in buffetvorm en zijn ruim en vrij gevarieerd doch voornamelijk Duits georiënteerd. Hoewel het een groot hotel is beschikt het niet over een centraal restaurant, maar worden de maaltijden gebruikt in de diverse kleinere zalen en het bistro verspreid over de benedenverdieping van het hoofdgebouw waartussen zich de receptie en de buffetzaal bevindt. Deze indeling is niet erg praktisch maar ook niet echt gezellig zeker wanneer horden supporters (WK-voetbal) het bistro bevolken.

Vanuit het hotel vertrekken tal van goed bewegwijzerde wandelwegen en in de onmiddellijke omgeving bevindt zich ook het modern gemeentelijk open zwembad dat tegen een gereduceerde prijs (2,50€) door de hotelgasten. kan worden bezocht

Luxe hotel in een mooie omgeving.

Trudeke Alberts
    20-9-2013

Hotel Schwarzwald Parkhotel in Königsfeld is een prima hotel om te verblijven. Wij hadden een kamer-en-suite op de 2e verdieping in het hoofdgebouw. Uitzicht op een parkachtige omgeving. Het is een gebouw met geschiedenis, In de 20-iger jaren gebouwd als kindersanatorium en in de 80-iger jaren verbouwd tot hotel. Naast het hotel ligt een kliniek en daarnaast het kuurpark, via dit park kun je naar het plaatsje Königsfeld lopen. Personeel is heel vriendelijk. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ontbijtbuffet en dinerbuffet zijn goed. Afwisseling en kwalitatief goed. Wij hadden een zit- en slaap- en kleine badkamer. Dagelijkse schoonmaak en wisseling van de handdoeken. Tussendoor ook schoon beddengoed. Het binnenzwembad ziet er niet erg aantrekkelijk uit. Oppassen voor uitglijden! Wel goed schoen en goed verwarmd.

Konigsfeld (Zwarte Woud) scoort een 7,5 uit 10, op basis van 19 reviews